niedziela, 10 sierpnia 2014

modny George



przystojny ale nieco speszony młodzieniec


jak z licealisty zrobić prawdziwego mężczyznę?
poza nauką dobrych manier i ogłady, szermierką, 
wespół ze sztukami pięknymi, literaturą i podróżami
warto również po prostu odpowiednio ubrać
kandydata na gentelmana - tak, by nie tylko
móc z nim ciekawie spędzić czas - ale i by można
z przyjemnością zawiesić na nim oko (i nie tylko?)


 

 

 

niestety, nie udało się namówić go na zmianę spodni - choć osobiście uważam, iż prawdziwy gentelmen nagich nóg nie pokazuje (poza sypialnianą sytuacją)
 - na zasadzie modowego eklektyzmu mogłabym zgodzić się na długość 
"za kolano" lub do pół łydki - ale takich akurat brak w garderobie George'a
 (a długie należą do Uszatego wilka, który z nich nigdy nie wyskakuje ) - 
a skoro to jeszcze licealista - no cóż, uległam...
oj, sporo jeszcze mam do zrobienia, oj, sporo...


6 komentarzy:

  1. ....podkoszulek, koszula no ewentualnie jakaś polówka przydałaby mu się,
    a tak co? świeci cycami no może samą klatą ;)
    ... a to, że licealista to mu włosy nie urosły?
    Ja już wiem! Zrób z niego elfa - fajne ma uszy :D
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że na elfa ani on ani jego ukochana Rachellka się nie zgodzą - skoro kamiennymi istotami uczynieni - mogą tylko nimi pozostać - choć z jakże płomiennymi uczuciami pomimo swej wydawałoby się nieprzeniknionej natury...
      co do koszuli - punkt dla CIĘ - ale dopiero się drutuje, więc pewnie dopiero różowy
      Kojak pokaże prawdziwą klasę, z jaką mężczyzna wkracza na salony i nie tylko...
      ( i nie bądź już taka zgorszona - wyobraź sobie, że to teledysk z Robinem W. - bye! )

      Usuń
    2. ... za cholerę ni jak nie mogę sobie tego wyobrazić, a zwłaszcza jak patrzę na te uszy
      i co? niby mam w nich widzieć Robina :(
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    3. myślę, że akurat Robin byłby świetny w roli co najmniej Księcia Elfów -
      wystarczyłby tylko Jego wzrok i nonszalancki uśmieszek... a generalnie
      właśnie On znany jest z nieco kontrowersyjnego wizerunku, więc sama
      klata nie robiłaby już chyba takiego wrażenia na jego fanach...

      Usuń
  2. uszy uszami ale jak ma fajnie wyrzeźbione usta ! W ogóle bardzo mi sie podoba i zżera mnie zazdrość, że ja nie mam jeszcze żadnego lalka buuu...do twarzy mu w czerwieni..a spodnie za krótkie? eeee za to bardzo modne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że nie jestem osamotniona w sympatii do gargulca...

      Usuń