piątek, 24 lipca 2015

czas na Arkadię się szykować!


bratzki i moxie podekscytowane, bo już jutro od 14ej 
wielkie lalkowisko - coś czuję, że choć luda będzie moc - 
ale LALEK - zatrzęsienie - chyba, że się mylę :) 

 

Jacqueline stroi się i stroi, chyba nie da się przekonać 
i wyzłocona jak na pierwszy bal wskoczy do płóciennej 
torebki - pozostałe panienki stawiają przede wszystkim 
na naturalny wdzięk i fabryczny powab - no, może jednak 
nie wszystkie - bo i hybrydki się wybierają do Arkadii ;D



  



 

 


 


 

taaa, jedni szykują się na balangę - inni ciężko 
pracują podczas urządzania wnętrz - jak choćby 
moje tonerzyce - chętnych zanęcam tą oto fotą ;) 


 


10 komentarzy:

  1. No no, widzę, że nie tylko lalki szykują się na jutro :-) Czy wiesz ile osób się wybiera? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam bladego pojęcia!
      o mocnej siódemce wliczając i mnie wiem -
      a kilku się domyślam bo też i spodziewam Ich ;D

      Usuń
  2. Mocna siódemka?! Ja się doliczyłam piątki:) No nic, postaram się zająć największy stolik:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty i Wiola, Zbieraczka i Kida, Zgredek i ja, Natalia z MoxieFun -
      tych się spodziewałam, a była ósemka :) to chyba nie jest źle?
      dzięki, żeś zajęła te stoliki - bobyśmy musiały chyba okupować
      ruchome schody :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dzięki - poznałam Natalię z MoxieFun wraz z Jej
      współlokatorką - nagapiłam się na moc lalinek,
      choć fotek zrobiłam wedle słów ślubnego "jakoś
      mało jak na mnie" ;D

      Usuń
    2. Ja też mało zrobiłam... Mogłam wziąć większą walizkę bo tylu jeszcze nie pokazałam, że chyba tematyka Moxie musi sie powtarzać co najmniej raz w roku, o!

      Usuń
    3. ha - to jest myśl!

      Usuń
  4. Jak patrzę na te buzie, to się uśmiecham do monitora:)))) Zacne grono:))

    OdpowiedzUsuń