poniedziałek, 10 października 2016

Moxie Teenz - MODA (2)


Eli z Wrocławia marzyła się jaśniutka, skromna fasonem sukienusia dla MT 
przesłała mi swego czasu fotkę z neta czegoś, co w podobie miałam zrobić - 
niestety - ów mail zaginął w odmętach innych do kasacji - uratowałam jeno 
wyobrażenie stroju i prostoty podsmaczonej niewymuszoną elegancją - 
dzisiaj pierwsza z dwóch propozycji - Urocze Ecru Z Rozcięciem :))) 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


kolejną razą bliźniaczki przypomną się 
z kapelutkami barwy jeżyn, maliny i żołędzi -

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

zatem do następnego lalkowego! 


20 komentarzy:

  1. Prześliczne sukienki! Bardzo mi się podobają rozcięcia (MT mają co pokazać, takie zgrabne uda!) no i wykończenie dekoltu! Rewelacja!
    Moxie fajnie wyglądają we dwie, urocze i takie naturalne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko! znając Twą biegłość w szydełkowaniu
      muszę przyznać, iż schlebia mi Twa pochwała -
      rzeczywiście - pannice świetnie wyglądają razem :)

      Usuń
  2. Mało, że ładne dziewczyny, to jeszcze mają takie super sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe, seksowne sukienki podkreślają karnację. Jak ja lubię MT. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa, dobry pomysł miała Ela, by coś jaśniutkiego wyszykować -
      zatem Sowo wyostrz swój wzrok na moxianki, bo za kilka dni
      wysyłam paczkę z ciuszkami dla famosek ale i MT - a co!!! :)))

      Usuń
  4. Śliczne są te sukienki. Najbardziej podoba mi się niebieski komplet. Kolor i wykonanie coś pięknego :-)
    ps. Szal podobał się sąsiadce, która czasem mi pomagała i akurat przyszła w odwiedziny. Pokazałam jej swoje dzieło,a on, że bardzo ładne. Spytałam czy jej się podoba? Ona, że bardzo. No to jej dałam. Wyściskała mnie a ja się ucieszyłam, że odwdzięczyłam się za pomoc. Dam jej jeszcze bombkę świąteczną :-)a jak Ona to będzie nosić to nie wiem :-)
    ps pająk niczym płochliwy
    wojownik z innej planety - genialne określenie!!
    zapamiętam sobie, hehehe
    ps gdybyś kiedyś miała po drodze to zapraszam na wyściskanie też Luzika. To dopiero jest kocisko przyjazne :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko - wciąż niestety mi nie po drodze -
      najlepszy dowód, że nawet Zurineczki też nie
      odwiedziłam już dawno - ale będę pamiętać a
      póki co - tą drogą przesyłam moc serdeczności :)

      Usuń
  5. Przepraszam, że nie odpisałam na pani komentarze na moim blogu. Coś jak zwykle pomieszałam w ustawieniach bloga. Podziwiam pani piękne kreacje szydełkowe dla lal. Wszystkie mi się bardzo podobają, lalki wyglądają w nich zachwycająco :) Piękne panny, piękne stroje :) Czy można by się na tych ubrankach troszkę wzorować? Nie mam na myśli identycznych strojów, ale niektóre rozwiązania są ciekawe. Oczywiście podałabym w takim przypadku adres pani bloga jako nspirację :) Nie robię i nie szyję dla lalek na sprzedaż, tylko sama dla swoich lalek, na własny użytek. :) Jeśli nie podoba się pani ten pomysł, to proszę napisać. Dostosuję się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic się nie stało - przecież każda z nas ma
      swoje życie i poza blogowe - wyjątkowo mogę
      szybciutko odpisać, bo siedzę teraz w domku :)

      jak najbardziej można korzystać - po to właśnie
      pokazuję a czasem też i wyjaśniam, jak zrobiłam
      daną rzecz - zresztą będzie więcej "technicznych
      postów", takich "od kuchni" - rządek po rządku :)

      pozostańmy w kontakcie blogowym, o Mamidano :)))

      Usuń
    2. aaa - zapomniałam - wiele Duszyczek lubi
      od razu z poziomu komentarza wejść na blog,
      do Nowej dla siebie blogerki/blogera - ale
      niestety - po kliknięciu w ikonkę - nie ma
      aktywnego pola, niejako wirtualnych WRÓT :/

      Usuń
    3. Hmmm, nie mam pojęcia jak to ustawić. Może to dlatego, że ja mam blog na Blox.pl a nie na blogspot? Niby wyskakuje adres mojego bloga ale faktycznie trzeba metodą kopiuj-wklej przechodzić... No niestety, informatyczka ze mnie marna :) Zdaję sobie sprawę, ze to niekomfortowe rozwiązanie ale nie potrafię tego zmienić :(

      Usuń
    4. ja tym bardziej nie pomogę - blogi zakładała mi moja córcia -
      a że nie jest ze mną na co dzień - nie mam możliwości posiłkować
      się Jej wiedzą i bystrością - tak czy siak - poprzez kopiuj-wklej
      wskakuję i co trzeba odnajduję :)))

      Usuń
  6. Nie nacieszą się bliźniaczki tymi przewiewnymi strojami w A.D. 2016. No, chyba, że wyjadą z Polski ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiduś? skoro w Szydełeczkowie może cały czas być
      wiosna bądź lato - to i u Innych Lalkolubów też :D

      Usuń
  7. Sukieneczki do walizki i ...na Francuską Riwierę !!! :)
    Oj rozpuścisz moją kolejną lalkę, rozpuścisz ... :):) Dziewczyny pięknie razem wyglądają - będzie pamiątkowe zdjęcie z Wojtusiem ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja moxianka jest racjonalistką a raczej
      profesjonalną modelką - wie, że z wybiegu
      nie zabiera się wszystkich kreacji do domu ;P

      Wojtek pofoci się ze ślicznotkami, bo i Jemu
      mija termin ważności karty pobytu VIP-a :)))

      Usuń
  8. Ecru zdecydowanie pasuje takim egzotycznym pięknościom.
    Podobnie zresztą jak zmysłowy fason, co widać wyraźnie na czarno białym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń