czwartek, 1 czerwca 2017

patchworkowo miii...!!!


zachwyciłam się pracami Anny Sławińskiej , która 
na swym blogu pokazuje co jakiś czas cudne światy - 
z radością zatem przeczytałam o wystawie! 


nie ma to jak bezpośredni kontakt - moje lalki 
oraz ogoniasta Elunia potwierdzają tę tezę :) 


pokazuję Wam prace w kolejności mego spaceru ;P 

 

kocham grę świateł i kolorów - witraże niczym bajanie nitką 


wielce tajemny pląs - czemu? aaa, to trzeba 
wyczytać już u źródła - na blogu Anny :)))


dla tych wiaderek biegłam pół miasta ♥ 

 

niby podobne - ale nie takie same :) 


dwie wersje szalejących planet - 
nie mogło zabraknąć i mej Luny! 

 

...tajemniczy ogród... 

 

i fragment z tego baśniowego listowia...


miasto wielce klimatyczne - kartografia wyszywana :) 

 

dawna Warszawa w skali 1: 260000 

 

Luna chciała odsapnąć w cieni letniej bieli 
czarnulka sprytnie ukryła się za ażurami :) 

 

La Vanda chce iść, ciągle iść w stronę słońca! 


wspaniałe łąki 

 



w oddali i z nosem w kwieciu 


mnie zachwyciły na blogu jako i w galerii 

 

 

dla głodnych faktur... 


spadające perseidy 

 


zjawisko do oswojenia w domku :) 


ten kojący widok to efekt zszycia dwóch kap sennych ;P 

 

La Vanda świetnie wpisała się w klimat egipskich szuwarów


 


Eluni popołudniowy las baaardzo się spodobał 




mnie urzekł zaś ten jak ze srebrzystego snu... 

 

( Lato - inspiracja Mark Rothko ) 

 

a tu już opuszczam mięciutką Krainę Nici i Barw - 
wraz z dwoma towarzyszkami, które same wyglądały 
niczym z kilimów i pachworków - a co jeszcze w galerii 
ujrzałam, co się udało pofocić - pokażę inną razą! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

16 komentarzy:

  1. Przepiękne prace.Ile pracy i cierpliwości wymagają,to wie tylko Autorka.Ogromny podziw.
    Pozdrowienia dla Ciebie i Twoich lal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogromu pracy nawet nie próbuję sobie
      wyobrażać - ale efekt oszałamia :)))
      moje podróżniczki przesyłają uściski!

      Usuń
  2. Te piękne łąki to chyba tzw. fiber art ??? Bardzo ciekawa wystawa :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fiber art z pewnością też -
      cudowna technika rozkosz dla oczu!

      Usuń
  3. To jest po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i właśnie to, co piękne, chcę Wam pokazywać!

      Usuń
  4. Serdeczne dzięki za pokazanie nam tej wystawy. Z jaką lubością bym ją obejrzała w realu. Przepiękne tkaniny, kilka chętnie bym przygarnęła do domciu. Ale chyba mnie nie stać :( Te kwietne łąki będę śniła po nocach, coś cudownego. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowo! sama nieraz nie mam okazji być
      tu i tam - z ogromną lubością zawsze
      oglądam wszelkie relacje - kilka prac
      i moje ściany chętnie by przytuliły ♥

      Usuń
  5. Bukiety i łąki - zachwyciły mnie. Trafione w mój gust. Elunia wygląda jak część tego świata. Fajnie to uchwyciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od tych łąk się zaczęło!
      Elunia jak tylko widzi
      drzewo zaraz chce fikać :)

      Usuń
  6. Podpatruję bloga Pani Anny regularnie i za każdym razem padam z zachwytu !!!!!!1
    Kobieta ma genialne wprost wyczucie materiału, jestem pod ogromnym wrażeniem Jej prac :) Bardzo żałuję, że nie udało mi się dotrzeć na wystawę :((((( żal .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie zachwyca kompilacja barw, faktur, idei...
      niejedni już myślą o Szkole Patchworku od września...

      Usuń
  7. Boskie !!!!
    Aż mi słów brak! Co za talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudownie popatrzeć,
      miło podzielić się
      prawdziwym pięknem

      Usuń