środa, 21 czerwca 2017

OOAK ogony i szkło


syreny zawsze mnie fascynowały - nie dziwota, że Dzień OOAKA 
w Szydełeczkowie upłynie nam pod znakiem wodnych zwodnic... 


zamarzyło mi się jakieś wygodne siedzisko - dla Męża! 
i choć wiele statecznych foteli wzrok przyzywało a cyfry 
kusiły minimalistyczną wartością - wiosenno letnia 
propozycja ujęła me serce i uwiodła wzrok! 





wygodny leżak do naszego domku pełnego zieloności  
z Drapieżnicą wśród plastikowych fal, które wszak 
mają zapewnić bezpieczeństwo użytkującego leżak :)


Dziwożona schowana pod siedziskiem...




na fali szału zakupów - pobiegłam do Duki, by wrócić z cudnej 
urody szklankami, karafką oraz butlami napitku - nie pijąc 
wina, piwa, szampana tym bardziej - zaryzykowałam 
zupełnie nieznanymi mi produktami, choć miałam zamiar 
 nabyć tam jeno 2szklaneczki i to GRRRUUUszkowe coś...


"wolne od alkoholu" głosi napis - ale nie od bąbelków!!! 
limonka z czarnym bzem smakuje jak szampan, szok! 



kocham faktury i barwy zamknięte w szklanych opowieściach! 




żmijowzroczna nieźle czuje się w zielonym kamuflażu :) 



rodeo na plastikowych rumakach?! 





folder Duki zaprasza do zabawy z fotkami - ale że nie jestem 
instagramowa - poddaję Wam tę myśl - zachętą niechaj będzie 
promo do końca tygodnia na WSZYSTKIE produkty Duka - 
imponujący rabat - efekt widoczny poniżej - warto! 



... tyyyle dobra za tak niewiele? to nie bajka!!! 
aaa - ta "summer szklanka" 200ml 29,90 
to tak naprawdę AŻ dziesięć szklaneczek :)



zwodnica daje dyla - nie mam już siły za Nią iść, 
ale Was zapraszam do Jej świata - wystawa 
poświęcona syrenom w inkowych fotach :  

 mojazielonachmura.blogspot.com 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lalkowego! 


40 komentarzy:

  1. Zwodnica widać szczęśliwa w szklanym świecie. Ma bardzo ciekawe syrenie ubranko pod kolor jej oczu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ... no i OOAK jak się patrzy, miluśki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yyy, ja się zastanawiam, czy to post o Drapieżnicy czy reklama sklepu? ;)
    Lala bardzo mi się podoba a pomysł na jej ubranko płetwiaste jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że tego i tego :)
      skoro zachwyciły mnie produkty
      nie mogłam nie pokazać ich Wam -
      a Lalę - bo mnie się podoba :)

      Usuń
  4. Zwodnica przyciąga wzrok,bardzo ciekawa.Szydełkowe ubranko na medal!!!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekająca i oryginalna sesja, oczu nie mogłam oderwać. Wdzianko rewelacyjne, inne syreny będą z pewnością jej mocno zazdrościć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. a teraz wyobraź sobie kilka panienek
      w tym stylu - pod kloszem jako zdobycze
      z morskich podróży - i idąc tym tropem
      wiesz co masz dalej czynić, o Naomi!

      Usuń
  7. Genialny strój! Bajka :)
    Zarówno płetwiaste pończoszki jak i czapeczka powalają innowacją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozbroiłaś mnie totalnie tym fantastycznym strojem :O Jestem zachwycona Twoją kreatywnością, pomysłem i realizacją!

    OdpowiedzUsuń
  9. Syrenka cudna, jej strój podziwiałam ostatnio "naocznie" i na prawdę jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strój śliczny! Bardzo mi się podoba nakrycie głowy, ale i spodnie też wystrzałowe. Zrobiłaś fajne zakupy. Takie grube szkło mi się kojarzy ze słoikami, a w słoikach nieraz piję, bo lubię:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to świetnie mnie rozumiesz,
      czemu nie mogłam wyjść bez tych
      szklanek - mnie wypukłe słoiki
      czy butelki zawsze przyciągały!
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. Genialny OOAK, takiej syrenki to jeszcze nie widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że i Tobie przypadła
      do gustu moja Drapieżnica :)

      Usuń
  12. "Zielona" sesja na długo zapadnie mi w pamięć, poprzez komplet fantastycznych szklaneczek, bąbelkowy napój, kapitalny leżaczek a nade wszystko przez zielone oczy Twojej zwodniczej Syreny! Jest doskonała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielonooka zawróciła w głowie niejednemu... :)

      Usuń
  13. Widziałam na żywo i padłam z wrażenia :))) Syrena jest niesamowita !!!!!!!!!!
    Pomysł i wykonanie genialne !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita kreacja. Taka bardziej "Wąż morski". Szklaneczki fantastyczne, uwielbiam ten kolor i oczywiście tłoczone w szkle napisy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. syren naoglądałam się mnóstwo na przestrzeni lat -
      pomyślałam, że czas realizować fantazje, które
      rozmnażają się w tempie geometrycznym :)

      Sowo - same - stricte wężowe pannice - będę jeszcze
      pokazywać - planuję całą serię morskich potworzyc ♥

      grube a tłoczone szkło jest dla mnie niezwykle
      zmysłowe - barwy poprzez niebieskie aż do granatu,
      od ledwie widocznego seledynu do aż gęstej od barwy
      tzw. zielonej butelki - to moje klimaty :)

      Usuń
  15. Prawdziwa morska piękność ! :) Zestaw szklaneczek bardzo mi się podoba :) lubię tą kolorystykę, szczególnie letnią porą ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szklanek mi się chciało już od dłuższego
      czasu - a zarówno ornamentyka, grubość,
      fason a nade wszystko - cena - przyśpieszyły
      decyzję - właśnie na lato :)

      Usuń
  16. Jaka ona jest pi3kna ☺ w tym stroju wygląda jak syrena ☺ tylko kogo ona tam tak zwodzi na morskie manowce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam, by jednoznacznie przywodziła na myśl
      syreni byt - cieszę się, że nie dałam blamażu -
      zwodzi zaś śmiałków i introwertyków po równo ;P

      Usuń
  17. Ależ cudny strój jej wydziergałaś. Jestem pełna podziwu jak i dla oczu twojej panny też. Ja też bardzo lubię szkło. Mam tego za dużo jak mówi mój pan mąż. A winko czerwone bardzo lubię. Piwo też ale nie mogę, bo ma gluten a ja bezglutenowa. A piłaś kiedyś napój z kwiatów czarnego bzu? Jeśli nie, spróbuj. Pychota. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że się spodobało :)
      a czarny bez kojarzę tylko z
      naparów w ziołowych mieszankach,
      pozdrawiam!

      Usuń
  18. Jest śliczna, co mogłam stwierdzić osobiście :):) Domyślam się, że zamierzasz powiększyć stado syren :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna sesja zdjęciowa.Zawsze zachwycasz swoimi pracami.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezmiernie mi miło :)
      serdeczności ślę i ja!

      Usuń
  20. Ale fajne ma to na głowie :)

    OdpowiedzUsuń