niedziela, 21 lutego 2016

Siostry SUMMER



piękne jasnowłose siostrzyczki pochwalą się, 
jak wyglądają w ciuszkach od Zurineczki :D

DZIĘKUJEMY, o Aguś  ♥

 

starsza - Susan - preferuje stylistykę Shakiry 


 


 


 


 

 


  


 

młodsza - Sophie - woli elegancję a la Jennifer Lopez 
choć fryzurką bliżej Jej jednak do Hanny Montany :))) 

 


 

 


 


 

 


 

razem nawet nieźle prezentują SIĘ, 
a zwłaszcza swój summerowski nosek 

 

 

czas się przebrać w swobodniejsze fatałaszki... 

 

ale nie TAK swobodne !!!

 


 

 


 

...ech, siostrzana miłość...


 

 


odkąd ujrzałam Summer - zapragnęłam Jej z grzywką - 
a po kilku latach miałam spory wybór panienek o tym 
moldzie z grzywką - ale pozostałam wierna subtelności :) 

pisząc Summer - mam na myśli właśnie TĘ buźkę,
choć w odmętach internetu niejedna twarz mi się 
jawiła jako summer - ale skoro nie mają tego jakże 
charakterystycznego noska - dla mnie nimi nie są...

poza moją dwójeczką marzy mi się jeszcze 
jeden duet z moldem summer - oto ONE :

(foty z internetu) 


 


przesłodzona chyba do granic możliwości - w ofercie 
nosi absolutnie w moim stylu tęczową sukienusię  
i co zaskakuje - ma zamknięte usta - nie mam jeszcze 
pomysłu na imię - ale 1000% pewności, że Ją chcę!


  


(już wiem, że tę nazwę króciutko - ZOE )

póki co - chyba ciemnowłosą o lekko skośnym 
malunku oczu mam większą szansę zdobyć, 
niźli Tęczową Landrynkę, ech, co za los :((( 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

a co wspólnego mają buty MH z dość wymagającymi 
tonnerkami - można się przekonać zaglądając 
do postu dedykowanego PATRYKOWI ☺ 



27 komentarzy:

  1. Fantastycznie wyglądają :) i zupełnie jestem zaskoczona tym, że ciuszki pasują na barbiowate :) Masz talent do robienia fajnych zdjęć i ustawiania dziewczyn ciekawie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej - ileż komplementów - dziękuję!!!
      moje niunie dość wychudzone, to i udało
      Im się wcisnąć w czekoladowe kreacje :)

      Usuń
  2. Ale fajne siostry ! Wolę straszą , młodsza nie za bardzo mi przypadła do gustu ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starsza była pierwsza, od Niej
      zaczęło się moje summerowanie :)
      młodszą dziabnięłam nożyczkami,
      nie każdy musi gustować w takich
      fryzach czy w grzyweczkach :)

      Usuń
  3. Ineczko czy Ty robisz tym pannom foty na leżąco?
    Fajne mają cichszki :)))
    Pierwsza tęczowa Summer - to z serii Dreamhause z 2012
    bywa czasami na Al bo ją tam widuję :)))
    a drugą powinnaś dać radę upolować jeszcze w hipermarketach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na stole!!! tylko przy oknie było
      wczoraj w miarę przyzwoite światło,
      ale szybko uciekło i kończyłam dziś -
      też przy pochmurnym niebie :)

      Tęczową Landrynkę kiedyś dorwę i już!
      a Zoe - poszukam już jutro w necie :)

      Usuń
  4. Cudna sesja a dziewczyny po prostu zjawiskowe i bardzo fotogeniczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczęta aż z zadowolenia
      pąsów dostały - dziękujemy!

      Usuń
  5. Tak.... nie mam jeszcze żadnej Summer .... Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba Summer w fryzurze na pazia z grzywką. Jeszcze nie widziałam tej lalki w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio! to panienka z serii plażowe
      półpatyki - czyli zginalne łapki przy
      sztywnych jak pal Azji odnóżach - Jej
      koleżankę dopiero co pokazywała Iwonka
      i Porcelanowa Ewa:)

      ja mojej tylko podcięłam włoski i rzecz
      jasna - zaplotłam warkoczyk, ot, co :D

      Usuń
  7. Fajna ta z kucem ;)
    Możliwość strojenia takich panienek i organizowania im stylu - kuusi, kuusi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się skuś, skuś, skuś - bo w Twoich
      stylówach panienki by rozwalały ekran!

      Usuń
  8. O rany, jakie piękne zestawy! Wyglądają bosko! Summer to fajna babka! Życzę Ci, abyś zdobyła te kolejne, wymarzone :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra cuszki maja kobietki.Kolor mi się bardzo podoba.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że garderoba z Baśniowa
      i Tobie, Małgosiu, przypadła do gustu -
      barwy fajne i dość uniwersalne :)
      pozdrawiam i ja!

      Usuń
  10. Jako fanka długich włosów wybieram siostrę numer jeden :D
    Świetne sweterki. Uwielbiam też takie wzorzyste spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dłuuugie włosy to mój bzik -
      ale sama często jednak nawet
      tych krótszych nie mam, tylko
      jakieś chłopakowate... ;P

      wzorzyste za bardzo mi się z
      piżamą kojarzą - wolę wzorzyste
      spódnice i sukienki - ale cóż...

      Usuń
  11. Inuś, powiedz mi proszę (napisz raczej) czy Twój Lalek Fashionistek posiada na łebku jakąś sygnaturę? Mój nie posiada i takie mi się to trochę dziwne wydaje. Zatem podpytuję jak tam Twój...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje się, jakby maszyna nie docisnęła
      jakiejś pieczęci - a może złudzenie, może
      to tylko lekkie odciśnięcie przy cięciu szyi ;P

      Usuń
  12. Aha i jeszcze coś... Co do kwestii skośnookiej panny fashionistki, której to zdobycie wydaje się mieć większa szansę, niż tej, o której marzysz... Czy posiadasz ją już w swoich zasobach? Ja ją kupiłam niedawno, bo bardzo podoba mi się ta buźka i charakterystyczne rysy, skośne oczęta... Jednak lala ma łeb twardy jak skała. Włoski nie wykazują klejonasycenia, są mięciutki, puszyste... Ale ten łeb źle wróży - także ostrzegam. Żadna moja fashionistka nie miała tak twardej głowy. Ba! Prawie wszystkie mają mięciutki, pozbawione klejowych oznak... A ta... wrrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojej Zoe wybaczam wszelkie niedoskonałości -
      Ayu! udało mi się wszak już zdobyć 2summer :)

      Usuń