poniedziałek, 3 czerwca 2019

od kuchni




słodkie dziewczątko pokazane w poście BIG SALE -  
wcisnęło się do Szydełeczkowa na gapę zamiast tej:  





kuzyneczka Gigi Hadid dotarła w końcu też :) 


  

Bambi w zastępstwie za Mbili ?  




okazało się, że barbiowaty świat to 
świat kochających gotować i piec :) 


i choć te wcześniejsze pannice jako 
samodzielne pracownice - bywają 
i Szefowymi kuchni - gdy występują 
przy boku Kena - to On szefuje ;P 











barbie przy mini produkcji PIZZ - bezcenne! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

i plastikowy obiekt pożądania Lalkolubów :

 

Gigi Hadid - nie moja... jednak nie ronię łez, 
bo mam swoją kuchareczkę (fot.2) 

(wszystkie powyższe fotografie z internetu) 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


18 komentarzy:

  1. ...a Gidi też by mi się marzyła, ale cena zwala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sobie zamów kuchareczkę z drugiej
      fotki, zamaluj usteczka, uszyj swoją
      wersję stroju modelki - i Gigi gotowa!

      Usuń
  2. Jaki fajny ten zestaw do pizzy. Taki uroczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miała być emancypacja, a ja tu widzę Barbie od garów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia panna jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jej bliźniczka w postaci
      kuchareczki z drugiej fotki
      oscyluje w granicy 35 pln :)

      Usuń
  5. Ależ zapracowane te kuchareczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha niestety ceny niektórych lalek powalają..... Cieszę się, że znalazłaś zastępstwo! Urocza kuchareczka

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam tę Mbili z pierwszego zdjęcia:) Fajny post. Inny od Twoich dotychczasowy. Nie, że tamte są gorsze czy coś. Po prostu taki reklamowy bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mbili jest przeurocza -
      co do kuchenno-reklamowych
      tematów lalkowych - w necie
      widzę mnóstwo ciekawych ot,
      ale miałam ostatnio problemy
      z kompem i udało mi się tylko
      tyle zapisać i Wam pokazać :)

      Usuń