niedziela, 26 maja 2019

BIG SALE



 odlalkawiam się od pewnego czasu 
 plastik po plastiku przyszedł czas, 
by zarzucić detal i wejść w HURT!!! 

 


każde po 20 pln / duet 30 pln 
(rezerwacja gosia77) 





każda pannica 30 pln / duet 50 pln 




blondi pannica 10 pln 
(rudowłosa rezerwacja MIREK)   




każdy boy - 20 pln 
(rezerwacja tercetu - MIREK)
(jasnooki - rezerwuje ZaciszeLenki)  



30 pln (rezerwacja Touch of Shadow) 



 każdy pan po 15 pln 
(men z warkoczykiem - rezerwacja MIREK)
(pan z prawej - rezerwuje ZaciszeLenki)  



 każdy elegant 20 pln / duet 30 pln 






winylowa Miłka - 155 pln 



  siłaczka : 55 pln  
duet : 100 pln 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* ceny nie zawierają kosztu ew. przesyłki 

* możliwe lalkowe wymiany 

* oferty aktualne do wyprzedania 
ostatniej sztuki - ile trzeba będzie! 

25 komentarzy:

  1. Dwie siłaczki z pierwszego zdjęcia-ruda i czarnowłosa-chętnie wezmę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przygarne dwie lalki z 9 zdjęcia
    Te za 30 PLN :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wymieniłabym się za tą pierwszą pannę. Swoje lalki mam wystawione na olx jak chesz to mogę ci podesłać link :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem zainteresowana
      z olx - Tianą i Dorą

      Usuń
  4. Życzę wszystkim ślicznotkom znalezienia nowego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia wszystkim lalkowym przedstawicielom w poszukiwaniu nowych domów...
    Pozdrawiam, Ineczko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślę, że znajdą nowy domek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesli wolna, to poprosze panne z Busza

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie żałuję, że NIC nie wiedziałam o tej wyprzedaży... No, bo skąd? Gdy już każdy dzień, jest jak pole minowe, bez koła ratunkowego - czasu i sił nie starcza, by na bieżąco "lookać" na urocze, zaprzyjaźnione blogi :-(((
    Ale dobrze, że laleczki znalazły nowe, kochające domy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli żadna z jeszcze nie wybranych
      lalek nie wpadła Ci w oko? przyjrzyj
      się dokładnie :)

      jakby co - masz na otarcie łez ode
      mnie przecież żywiczkę i jeśli tylko
      chcesz - famoskę Dorotkę :)

      Usuń
    2. (z pokazanych tu ponad dwudziestu
      plastików tylko te "z rezerwacją"
      są zaklepane - reszta szuka domu)

      Usuń
  9. Ja akurat o Karince marzyłam od wielu lat, a cieszę się, że trafiła do miłej Osoby, która pokocha ją nie mniej niż ja bym to zrobiła ;-) A "mój" egzemplarz, gdzieś tam w świecie z pewnością na mnie czeka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, czy laleczki za 30zł komplet nastolatków ze zdj. nr 1 są jeszcze dostępne? Chętnie przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej - wszystko
      co nie ma zaznaczonej pod
      fotką rezerwacji jest do
      kupienia :DDD

      poproszę o kontakt
      lalkolub@gmail.com
      albo grazynka77@hotmail.com

      Usuń
    2. Witam ponownie :) wysłałam wiadomość na pierwszego maila :) Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Inko napisałam na drugiego maila. Pozdrawiam milutko i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń