niedziela, 18 lutego 2018

oto Men


Porcelanowa Ewa pytała, czy lalki 
mają się gdzie u mnie pomieścić... 



oto Główna Siedziba Szydełeczkowa :) 




z założenia nie ma tu miejsca na koedukacyjny 
system przechowywania - ale teoria to jedno, 
nasze lalki jednak mają swoje inne plany...




w każdym pudełku leżą/siedzą lale wszelakich 
rodzajów i gatunków - pudła to różne światy 


... dzisiaj pozwoliłam testosteronowi 
pohulać po domku - oto efekt rebelii :




pierwsi wyskoczyli Ci Najodważniejsi, 
Nieulękli i (prawie) Gotowi na wszystko! 



zgrupowani tylko jedną ideą - odnaleźć  
współtowarzysza żołnierskiej niedoli, 
który nie tylko, że siebie ukrywa... 

... ale i swoją grupę zawodową!


nie, nie - to nie zakonspirowani nudyści z 
klubu testosteronowych księżniczek 
czy ochotnicza armia miłości - 
to atrakcyjni i mocarni 
Anonimowi Modele!


retropanowie szukali skromniejszych rozrywek, 
wiatr we włosach, śpiew oceanu i opalenizna :) 



w holu natknęłam się na męskie zwierzenia :

- mam już dość tego nieludzkiego programu 
"odkurz, ugotuj, zrób zakupy, wysłuchaj mnie"

- ha! ale co gorsze, bajerują, jaki to niby 
jesteś silny i czuły a i tak tylko czekają, 
aż zrzucisz przepoconą koszulkę!!! 




- baby są jakieś inne - powiedziało 
białowłose stworzonko na pniu 




- musimy trzymać się razem, 
to jedyny ratunek ludzkości! 




... a tymczasem w innym zakątku :

- jesteś pewny, że nas nie nakryją? 

- no co ty, to moja miejscówka od lat, 
tylko tutaj można odsapnąć od terroru 
warzyw i owoców, ciesząc się smakiem 
smażonego i gazowanego :DDD  

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Dzień Męskich Lalek *
czas refleksji??? 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 



małpiatka od Szarej Sowy - DZIĘKUJĘ!!! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

* to nie jedyni męscy mieszkańcy Szydełeczkowa, 
wszak są tu i choćby z MH czy My Scene - 
ale to już temat na inny post, inną razą... 


39 komentarzy:

  1. Imponująca drużyna. I powiadasz, że to nie wszyscy? Jestem pod wrażeniem. Jakoś przy moim profilu kolekcji panowie są w kompletnej mniejszości. Może nawet nie 5% wszystkich lalek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam znowu o zapudełkowanym menie,
      ale może za rok doczeka się własnej sesji :)
      pominęłam też figurki męskie - ale i na nie
      przyjdzie czas - w Dni Miniatur :)))

      Usuń
  2. Jaka wspaniała gromadka :) Lalek u Ciebie dostatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A już myślałam, że golasy przyjechały z Saint Tropez, bo pewien żandarm uprzykrzał im życie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korpusu imponujące mężczyzn! Mam tylko 4 mężczyzn i 1 mały chłopiec, innych jego dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ liczna reprezentacja męskich lalek! Men w niebieskich spodniach od razu wpada w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. men w niebieskich portkach
      potrafi zabałamucić :DDD

      Usuń
  6. Hehehe...:D Pięknie masz poukładane i zorganizowane całe to towarzystwo :D Chylę czoło :D
    Ineczko nie przekonuj, że to nie jest armia miłości bo by się tak na golasa nie pchali przed obiektyw :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę za dużo ujawnić,
      Związek Zawodowych Modeli
      nie upoważnił mnie do tego :)

      Usuń
  7. No, niezła kolekcja testosteronu!
    U mnie nie ma żadnego przedstawiciela, więc chętnie oglądam na Waszych blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaprośże jakichś, urozmaić
      żywot swym panienkom!

      Usuń
  8. Ileż Ci się nazbierało tych testosteronków! Uroczy są niewątpliwie. :-) Tylko nie wiem dlaczego takie golasy... Czyżbyś więcej czasu poświęcała ich koleżankom?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ho ho ho, no to masz niezła drużynę. Kilku panów chętnie bym przygarnęła. Widzę, że muszę popracować nad męska częścią mojej populacji lalek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracuj, pracuj -
      chłop zawszeć
      się przyda!!!

      Usuń
  10. Wow banda chlopow ruszyla na lowy :D A cala lalkowa ekipa przesliczna <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Спасибо, что показали как Вы храните куклы!
    Фотосессия - СУПЕР!!!
    Dziękujemy za pokazanie, jak przechowywać swoje lalki!
    Photosession - SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ten taki zdługimi włosami to "Stefan" od stefek, kevin mu, czy jakoś tak..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie jest taki,
      jak u Ciebie robi
      w wersji czarnowłosej
      za Indianina?!

      Usuń
  13. O matulu... ale menów od groma 😁 u mnie taka bida z nędzą. Jedyny ken nówka i dwoje dorosłych odmiany innej oraz dwoje dzieciąt płci męskopodobnej - najprawdopodobniej 😁 Zazdroszczę ilości męskich lalków i miejsca na tychże osobników 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejsce nad jakimiś meblami
      łatwiej wygospodarować niźli
      ciekawych plastikowych menów :)

      Usuń
  14. Też mnie zaskoczyła ich ilość! I ilu masz artykułowanych przystojniaków! Co to za goły facet, podtrzymywany przez innych nieubranych? Fajny jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nic o tym
      przystojniaczku nie
      wiem, ale jak tylko
      Go ujrzałam - wstąpiła
      we mnie żądza posiadania!

      Usuń
    2. Olu on chyba taki rozlatujący się :P i dlatego go inni podtrzymują :D

      Usuń
  15. ale milusi zakątek :)
    u mnie podobnie to wygląda! są i półki, półeczki i pudła.
    a te tłumy rozbieganych , nagich facetów! dobrze, że moje wyposzczone Baśki tego nie widzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego Panowie leżą
      u mnie oddzielnie, coby resztki
      godności zachować mogły i niunie :)

      Usuń
  16. I wszystkie kartony na szafie wypełnione są lalami? Pokaźna to musi być kolekcja. Pewnie przydałoby się jakieś fajne miejsce do ekspozycji wszystkich, bo nikt nie lubi leżeć w pudle, ale niestety nie wszystkim jest dane pozowanie w witrynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponadto - w szarych pudełkach
      które widać w witrynce - też
      polegują plastiki :)

      Usuń
  17. Lalki płci żeńskiej mają w kim wybierać :D.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grunt to mieć wybór :)
      serdeczności ślę!!!

      Usuń
  18. Bardzo szkoda, że mieszkam tak daleko :) Od razu zabrałabym Ci te pudełko z chłopakami! Ale nie dla siebie, tylko bym Ci ich obstroiła wszystkich!!! :) Kochanej Kasi z Dziwaczkowa zresztą też kiedyś miałam zaopatrzyć w męskie ciuszki. Chęci są, gorzej z wolnym czasem! :) Panów masz zacnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nas odwiedzisz - zabierzesz
      menów na dłuuugie wakacje, OK?
      i ja żałuję, że nie możemy się
      spotykać, lalami razem zajmować...

      Usuń
  19. Oj znam to miejsce .... znam :):)
    Jak faceci mają "mocki" to musza je pokazać światu - pod ubraniem nie są takie widoczne :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez zbędnych ciuchów
      łatwiej ocenić i się
      zachwycić rzeźbą :)

      Usuń