czwartek, 17 sierpnia 2017

Merit Monkey



...i tak jak Żółwisię chciałam po trosze ze względu na Jej rowerek, 
po trosze z powodu podobieństwa do mej ulubionej Lagunki - 
tak tę niunię chciałam dla Niej samej - Jej uszate słodkie pysio 
wespół z jakże ważnym atrybutem nadrzewnej skoczki - ogonkiem 
oraz rozbrajającym pupilkiem - zdobył me serce w ułamku sekundy! 


UWOLNIĆ MAŁPY!!! 




uszate opakowanie, uszaty wózek na owoce i napoje, 
no i oczywiście uszata Opiekunka i Jej pupil - 
nieee, nie za dużo tych USZU ;)


- ooo! nareszcie jakaś fajna koleżanka! 
Merit usłyszała za sobą radosne okrzyki 


- Hej! jestem Marlenka a za mną 
z Twoim pupilem czai się Basia! 

- Jestem Merit, a ogoniasta to Key,
niezmiernie nam miło Was poznać! 


- zapraszamy na wycieczkę po Szydełeczkowie :) 





fotka z cyklu "znajdź dwie małpki" 




- ale tutaj jeeest suuupeeer!!! 



urocze pysiałki jeszcze nie raz nam się pokażą :) 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

i jedyny w swoim rodzaju Model Bijou ze Star Wars!!! 


Darth Maul po jasnej stronie mody TFU! mocy!


34 komentarze:

  1. Zauważam, że Twoja małpka to bardzo ruchliwe i skoczne stworzonko! Gdyby Ci gdzieś uciekła, szukaj wysokooo :D
    A bananowa spódniczka też jest rozbrajająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię małp, ale Merit jest urocza. :)
    o! Blajty podkradły ciałka jakimś bliźniaczkom. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merit urocza na maksa, to fakt!

      paskudki mają full service
      od fioletowowłosych Chelsei :)

      Usuń
  3. Znowu ciekawy maluch w szydełeczkowie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak połapię to rozproszone towarzystwo
      pokażę mnóstwa kilkunastocentymetrowej
      słodkości - istna podstawówka z nietypowymi
      Opiekunkami :)))

      Usuń
  4. Małpeczka urocza,więc od razu znalazła koleżanki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza niunia. Ostatnio chodzi mi po głowie zakup takiej uszatej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słodziuchna bez dwóch zdań -
      jedyny mój zarzut do tej
      serii - wmoldowane ciuszki...

      Usuń
  6. Małpeczki urocze, a Darth już zawsze będzie dla mnie Molem po tych przejściach z wełnianymi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...może być Mol Książkowy może i Fryzjerski
      od Szalonego Mistrza Grzebienia i Nożyczek

      Usuń
  7. Pomimo niezaprzeczalnego uroku luzowane małpki w przestrzeni zamkniętej to rzecz BARDZO absorbująca :):)
    Czy Darth zakończył już cykl wizyt u psychoanalityka po naszej wizycie ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absorbujące bardzo - ale Marlenka
      i Basia już mają baczenie na obie!

      Usuń
    2. aaa - kwestia wizyt u specjalisty owiana
      tajemnicą lekarską - ale dochodzą słuchy z
      Baśniowa, że wciąż wyleguje się na kozetce...

      Usuń
  8. Laleczki z tej serii widziałam niedawno w sklepie. Są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ujrzałam i w mig do
      domku przytargałam :)
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Słodziaki☺ Do mnie dziś przybyła grubcia Pop-star, ciut zezowata ale przeżyję. A co to za rozczochrany facet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna ta Twoja celebrytka Nikki -
      zez to konieczność w szoł biznesie -
      musi wszak tyle spraw ogarniać :)

      facio to Darth Maul z Star Wars -
      własność Zurineczki - okazałe 45cm

      Usuń
  10. Fajne te laleczki a małpeczka bardzo sympatyczna! Wmoldowane ciuszki, powiadasz? Mogliby odejść od tego sposobu ubierania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. małpunia rozbraja - ciuszki
      to porażka - ale wybaczam,
      jeszcze wybaczam Firmie...

      Usuń
  11. Widzę, że kolekcja rośnie. Uważaj Inko, bo ani się obejrzysz a nowe panny zawładną szydełeczkowem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może uda mi się zabezpieczyć
      przed inwazją małych stópek!

      Usuń
  12. Małpki słodkie :) Maul w udanym wydaniu, niech tylko uważa na Obi-Wana, ze starć z nim nigdy nie wyszedł bez szwanku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo - to uczulę Go następną razą, choć nie wiem, czy
      w Baśniowie Obi-Wan pomieszkuje - u mnie mój a raczej
      mej krągłej albinoski - Zenon ex Obi zerwał z przeszłością
      i udaje, że nie rozumie języka, jak ktoś pyta o SW :)))

      Usuń
  13. Moje dziecię też zapragnęło mieć jedną z tych laluszek ;) Nie pamiętam już którą, mnie się jelonka podobała. Zauważyłam, że nie ktore z nich bardzo podobne do MH są. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, jelonka przesłodka -
      i mogłaby śmiało być córką
      Łani - a przynajmniej kuzynką :)

      będę wypatrywała panienek u Ciebie :)))

      Usuń
  14. Przyznam, że mam z nimi mały problem. Podoba mi się ich rozmiar ale wykonanie nie do końca... Mimo wszystko są niezłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmiar idealny - torebkowokieszonkowy!
      mnie idea odpowiada, buzie uszate fajne,
      ale jak widzisz - ograniczona artykulacja
      z wmoldowaną "bluzeczką" to klapa po całości...

      Usuń
    2. Właśnie. One nie są złe, pomysł na nie jest fajny, gdyby chociaż miały normalne bluzki. Brak ruchomości jestem w stanie zrozumieć bo mały rozmiar. O, chociaż by LPSowe Blythe. Mniejsze od nich, też sztywne a sprawiają o wiele lepsze wrażenie.

      Usuń