poniedziałek, 18 kwietnia 2022

nieśmiała Mela...

 ...w owocowej kolorystyce - takiej mocno letniej, 

jak choćby melony, kiwi, winogrona - 

czas na przepyszne sorbety...




moja Mela kiedyś była chłopcem - jak kilka 

innych moich lalków w Szydełeczkowie ;P

 

mam niewytłumaczalne skłonności do feminizacji,

ale nie widzę się w rzeczywistości z Seksmisji* ;P 

.


cokolwiek nie powiedzieć i nie pomyśleć - 

jak widać - gender* wśród lalek to fakt!!!  




*  *  *  *  *  *  * 

Seksmisja – Wikipedia, wolna encyklopedia 


* choć w języku angielskim słowo gender oznacza płeć,

w rzeczywistości termin ten ma szersze znaczenie: 

to wszystkie czynniki, które składają się na tożsamość płciową, 

nie tylko charakterystyczne cechy biologiczne.


26 komentarzy:

  1. Wcale bym nie pomyślała że była kiedyś chłopcem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Besu, ja też od początku
      widziałam tylko dziewczątko

      Usuń
  2. Ona była chłopcem? A nie wygląda. No dałabym sobie rękę uciachać za jej kobiece pochodzenie. :D Ślicznotka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznotka dziękuje i prosi, byś
      nie wystawiała kończyn swych lekko

      Usuń
  3. Nie przemawiały do mnie te lalki, ale ta tęczowa stylówka mnie kupiła. Pięknie wygląda😍.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio, te kosmitki SĄ specyficzne, to fakt!
      czasem jednak wystarczy dodać bluzeczki a do
      kompletu spódniczki szydełkowe, by je oswoić :)

      Usuń
  4. Ale jak to chłopcem? Śliczna pannica. A sorbetowy strój zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo - i tego się trzymajmy:
      śliczna pannica i Jej strój <3

      Usuń
  5. Sorbety to rzecz wspaniała, zarówno do konsumpcji, jak i do podziwiania na urokliwych laleczkach :). Ja także bym nie pomyślała, że ta pannica była kiedyś kawalerem, w kobiecych ciuszkach bardzo jej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona też z ulgą zdjęła ciasne ciuszki muzyka
      i zaczęła rozglądać się po Szydełeczkowie w
      poszukiwaniu inspiracji modowych :)))

      Usuń
  6. Ta lalka totalnie mi się nie podoba jako chłopak, ale jako dziewczyna jest po prostu super! Pięknie Mela wygląda w szydelkowym komplecie, świetna jest ta haleczka, pokazująca się spod kolorowej spódniczki! Jak dla mnie wydobyłas z tej lalki sto procent uroku i jej cały potencjał, który był stłamszony, kiedy była chłopcem! No i buty - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od stłamszenia do oszołomienia!!!
      haleczka jeszcze wystąpi w roli
      niemalże głównej - nieodzowny to
      element romantycznej dziewczyny

      Usuń
  7. Śliczne ciuszki. Buty wspaniałe. A płeć u lalki to drugorzędna sprawa. Mój Jacek został dziewczynką na kilka lat, a teraz chyba znów będzie Jackiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sówko, widzę, że temat i wśród Twoich lalek
      jakże żywy - tak - płeć zwłaszcza dla lalek
      to drugorzędna sprawa - cieszę się, że moje
      propozycje przypadły i Tobie do gustu - buty
      są oryginalnie Meli - stópki Mela ma zbyt duże
      na barbiowate szpilki - ale ja i tak lubię
      ciężkie buciory do lekkich ażurowych ciuszków

      Usuń
  8. Kiepska ze mnie znawczyni lalek, ale za to wiem co ładne. Pyszny sorbet Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko - ja też nie znam się na lalkach -
      przytulam tylko te, które mi się podobają,
      w których widzę jakiś potencjał - fajnie,
      że ten sorbet Ci pasuje :)))

      Usuń
  9. Śliczności - w sorbetowej kreacji wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna przemiana. Widać sama lalka wolała zmienić płeć, bo naprawdę ładnie jej w dziewczęcych ciuszkach. :) A już myślałam, że zechcesz zostać Jej Ekscelencją i zarządzisz dzień wolny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie, nie - już jedna Michnikowska Ekscelencja
      wystarczy nie tylko w polskiej kinematografii ;P

      Usuń
  11. W tych kucykach wygląda mega słodko ❤ To ubranko zdecydowanie jej pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, zastanawiałam się jaką fryzurkę
      powinna MELA mieć i padło jak czytam na
      trafiony wybór - cieszę się :)))

      Usuń
  12. Lalki LOL nie są w moim "zasięgu", ale ta Twoja w tej stylówce jest wyjątkowo słodziutka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, bardzo się cieszę, Ewo -
      właśnie tę słodycz chciałam
      pokazać - super, że się udało!

      Usuń