wtorek, 12 kwietnia 2022

KIKI ze strefy azone


 Mangusta* nie raz uszczęśliwiała nie tylko 

me oczy słodyczkami w stylu anime/manga 

aż nadszedł dzień, w którym i ja 

zaprosiłam azonkę do siebie... 






...choć cały trud operacji detektywistycznej 

wzięła na swe silne ramiona Wspaniała Miru * 

za co Jej dziękuję z całego serducha!!! 





Kiki z imieniem po syjamskiej kotce Zbieraczki*  
ciągle nie mogła się zdecydować na strój... 



...pozostała przy swej halce, bluzeczkę zabrała 
Rainbow Junior a buty - cudnej pannicy 
z innej bajki, ale o tym inną razą...




...teraz cieszy oczy nasze i gości w części 
salonowotelewizyjnej wraz z pracowitymi 
ceramicznymi lamami - ooo, tak pracowitymi: 





*   *   *   *   *   *   *  

Mangustowo | w krainie zabawek i popkultury (wordpress.com) 

Miejsca nieistniejące (pepperonid.blogspot.com)

Lalki Zbieraczki Dziwaczki 


*   *   *   *   *   *   * 

a jeśli chcecie poznać lalki, na które 

choruję od lat - zajrzyjcie do sklepu: 

ruruko | PetWORKs 

*  *  *  *  *  *  * 

o, Sowo, Sowo, Szara Sowo 

te skumbrie w tomacie dla Cie: 


azonki mają wg swego rysunkowego wzoru 

jeno zasugerowany nosek i usteczka - 

tutaj minimalizm na maksa!

27 komentarzy:

  1. Szczęściara :D Tylko pozazdościć azonki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co jest najbardziej niesamowite?!Że moja pierwsza Azone też ma na imię Kiki!!! A przecież nawet o tym nie rozmawiałyśmy..! Tyle że moja Kiki na swoje imię po młodocianej czarownicy z filmu Miyazakiego "Podniebna poczta Kiki". Piękna jest Twoja wymarzona azonusia i bardzo się cieszę, że mogłam mieć swój mały udział w spełnieniu Twojego marzenia - choć naprawdę bym tego udziału nie przeceniała! Cieszę się razem z Tobą, azonki są takie kochane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miru, przecież to Ty wypatrzyłaś tę ślicznotkę
      i w swej łaskawości natentychmiast dałaś znać!
      tak, azonki są wspaniałe - cieszę się z Kiki!

      Usuń
  3. Wow zjawiskowa panna:) Zazdroszczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - sama sobie zazdraszczam,
      bo od lat chciałam przygarnąć tę :)

      Usuń
  4. Boszzzz i znowu mnie zarazita jakimś lalkowym wirusem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie ubranka Kiki są śliczne. Sukienka z fartuszkiem kojarzy mi się z czarno-białą wersją Alicji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiki też zadowolona :)
      tak, to strój Alicji <3

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. ooo, fajnie, że się podoba -
      szybciej było mi nakleić tapetę
      na tablice korkowe, niż namalowć -
      w salonie mam takich tryptyków dwa -
      w moim kąciku zwanym "pracownią"
      no i w częsci tv, zwanej salonem ;P

      Usuń
    2. Bardzo się podoba.

      Usuń
  7. Azonki są śliczne, ale mnie niepokoi ten brak ust. Chyba bym przemalowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję fantastycznego zakupu, Twoja Kiki jest niesamowicie słodka!! I dobrze jest dosłownie we wszystkim, co na siebie włoży, rainbowkowe ciuszki także na niej znakomicie leżą!
    A lamy są w istocie rzeczy niezwykle pomocne :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chiriann, właśnie takiej słodyczy
      potrzebowałam od wielu miesięcy -
      lamy pomocne na dobry nastrój tez <3

      Usuń
  9. Śliczna Azonka! W dodatku świetnie dobrałaś jej bluzkę od Rainbow. Ale chyba jeszcze bardziej urzekły mnie lamy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rainbow junior mam trójeczkę -
      myślę, że ta bluzka wspaniale
      podkreśla urodę modelki :)))

      lamy zauroczyły mnie kiedyś -
      niestety, jak nagle pojawiły
      się w odmętach netu - tak też
      zniknęły - a chciałam nabyć
      ich więcej na podarki od serca :(

      Usuń
  10. thank you for your appreciation -
    I will ask for a link to the site -
    from this level I can not go there,
    unfortunately ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglada w każdej kreacji zjawiskowo! Piękna dziewczynka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wystarczy powiedzieć tylko 1 słowo: GRATULACJE :-)

    OdpowiedzUsuń