niedziela, 5 lipca 2020

wygoda ponad wszystko!


lalki lubią po swojemu się bawić, 
stroić, zdobywać ciała itp... 




słodka blondyneczka drogą lalkowej 
wymianki trafiła do Szydełeczkowa - 
ooo, to Jej niewinne oblicze zwiodło 
niejednego, ja też dałam się nabrać 




- Inko, zobacz, jakiego mam 
mięciutkiego królisia!




- i oczy w Twoim ulubionym kolorze!




- i profil wyrazisty ku Twej radości! 





 - ciałko niedobre na plażę, ale można 
temu zaradzić, skoro Janek uciekł...  




- ooo, kolejne możliwości!!! 




(szeptu, szeptu, szeptu, szeptu) 




 nie wiem, o czym szeptały
ale ani się obejrzałam, 
a jolinka została odgłowiona!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

zielonooka bestia... eee... LAURKA 
zdobyła paolkowe ciałko i szukała  
Cukiereczka MingMing na sesję! 




 wdzianka wielce wygodne 
i bardzo często modne :))) 







♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 






♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 






♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

a inną razą przypomną się 
PAOLKI - w serii pasteL♥VE 



33 komentarze:

  1. Ojejejej, ileż tu słodkości ! Reszta zachwytów- na żywo :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. A to szczwana bestyjka - tak szybko się zakręciła wokół nowego ciałka! Ale mus to mus - trzeba się pięknie prezentować w nowym domu, w nowych ciuszkach i w towarzystwie nowej koleżanki :). Śliczna, zielonooka spryciula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się dała nabrać - bo
      ciuszki dla Selinkowej ekipy :)

      Usuń
  3. Ha! dokładnie to samo sobie pomyślałam! Trzeba sobie w życiu radzić, nawet wtedy gdy jest się lalką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne modelki.:) To Ci się spryciula trafiła Inko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no słodkie, bardzo słodkie te pysiałki, ale dobrze, że z nimi jest mi nie po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko jakie jakie słodkie pysiaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A te kucyki to guziki czy coś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Buziak taki słodki, i powiadasz, że podstępna bestyjka? I ja chciałam zapytać o kucyki . To broszki czy guziki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i kucyki i ptaszęta to guziki,
      kupione przynajmniej rok wstecz

      Usuń
  9. Tyle słodkości i przebiegłości na raz w takiej dziewuszce? Aż trudno uwierzyć!

    OdpowiedzUsuń
  10. A to podstępna bestyjka :)

    Jakie fajne kucy-ponki na ubrankach się im zalęgły <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze więcej takich
      "żyjątek" guzikowych, ale
      dopiero niedawno sobie o
      nich przypomniałam :)))

      Usuń
  11. Śliczne te wdzianka <3 Miałam podobne jako dziecko :) Laleczki przepieknie w nich wyglądają. Aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne buziaczki! Takie niewinne oczka a jaka sprytna! Trzeba sobie radzić w życiu, to fakt :)))
    Obie mają takie fajnackie minki, ale nie ukrywam, że czekam też na post z Paolkami :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pysiałkami obie mnie zbajerowały - i choć paolki grzecznie czekają,
      aż skończę konkretną partię - nie będziesz musiała, Oleńko, długo
      czekać na paolkową buźkę - bo lada moment pokaże się moja Tola, ta
      z krótkimi włosami - ta, co ograbiła Jolinkę z rusztowania :)

      Usuń
  13. Wdzianka z poniaczami mnie rozbroiły. :)
    I pierwszy raz widzę szyję z krostami. :)
    A to się lalki zabawiły! Widać lubią robić wszystko po swojemu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mocno chora to była szyja, więc nie dziwota, że Laura
      skorzystała z okazji, by ciało całe odmienić - wpierw
      rządziła się na mingming po Janku, potem wskoczyła na
      rusztowanie jolinki-balerinki (główka już w Dziwaczkowie)

      Usuń
  14. Ależ oczyska! Nic dziwnego, że potrafi nimi omotać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo, wykorzystała moją słabość
      do spojrzenia zielonego i hyc!!!

      Usuń
  15. Twoje posty zawsze potrafią mnie naładować słodyczą :) Uwielbiam te lalkowe zabawy oraz Twoje szydełkowe kreacje we wszystkich kolorach tęczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejuniu ♥ cieszę się ogromnie,
      że mogłam tyle radości sprawić!

      Usuń
  16. Obydwie sa sliczne <3 <3 A ubrania cudownie kolorowe <3

    OdpowiedzUsuń