wtorek, 21 lipca 2020

Quinne z Baśniowa wśród turystów




 ręcznie stworzona przez Smoczycę głowa i dłonie - dalsze etapy ucieleśnienia, owłosienia, wszelakie okrycia i obucia - pewnikiem Zurineczka pokaże na swoim blogu - jeśli jednak nie znajdzie na to czasu - możecie na mnie liczyć - pofocę i ujawnię Quinne światu - w całej Jej jakże cudnej okazałości!!! 







to była chwila dla unikatowej sztuki... 

...teraz czas na rozrywkę dla lalkowej 
społeczności, ekhm... Proszę Państwa! 
podróże małe i duże - naszych lalek ;P 





nie tylko ja ale i Dream uległa 
urokom chłopów Marzenki... 






...ale jednego ulubiła sobie bardzo! 






a ja upewniłam się w swej sympatii 
do powyższego mena - i nawet już mi 
ciałko u Niego nie wadzi (to miłość?) 







Jord sprawdzał, co mu pasuje :




jednak blond nie dla każdego :/ 




długaśne uszy też nie...?! 
chlip... chlip... chlip... 




dobrze, że choć anime dla nas!!! 

(uwaga! animezaraza atakuje!!! 
Zurineczka już zainfekowana!!!) 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lalkowego!!! 




28 komentarzy:

  1. Jak radośnie u Was...:) Fajnie wyglądasz Grażynko.:) Fanką anime nie jestem, ale ten różowy maluszek jest cudny. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie wiem, kimże jest
      różowy maluszek, choć i mi do
      gustu przypadł (te łapki cudne)

      moja animefioletoworajstopa z
      maluszkami chętnie się fotnęła,
      z chłopami Marzenki już nie...

      Usuń
  2. Miło Cię widzieć Grażynko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam na ukończenie dzieła.Fajne miałyście spotkanie, tyle lalek od obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lalek MOC - dlatego nawet już
      nie chadzam zbyt często na to
      zaplecze kwiaciarni "Secesja",
      bo dostaję oczopląsu od ilości!

      Usuń
  4. Też się cieszę, że Cię widzę, Ineczko :-) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja sobie myślę, kiedy
      uda się nam zobaczyć -
      tak twarzą w twarz, Olu...

      Usuń
  5. Lalki-faceci Marzenki to jak pyszne ciacha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. OOo, intrygujący projekt! Bardzo jestem ciekawa, jak będzie wyglądała Quinne "w komplecie"! No, a panowie łamią serca lalkowo-niewieście z wprawą zawodowców! Nawet blond warkocze im niestraszne :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. finału i jam niezmiernie ciekawa!!!
      Łamaczom Serc niestraszne żadne loki!

      Usuń
  7. Lalkowi faceci czuli się zapewne jak gwiazdorzy skoro byli w centrum zainteresowania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez wątpienia - ale na szczęście
      dla nas i lalkowych niewiast - nie
      gwiazdorzyli :)))

      Usuń
  8. A kto to jest ta, co się pokłada na facetach? Jej ciałko to czasem nie od lalki WWE?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ciałko od WWE - to moja ukochana
      hybrydka z pogłowiem tak wymarzonej i
      wyczekanej od lat - Kidy Atlantic ♥

      Usuń
    2. Hmm... nic mi to nie mówi. Kidę znam jedną z bloga, ale to nie lalka.

      Usuń
    3. wpisz zatem w wyszukiwarkę
      "kida atlantis doll" i w mig
      pojmiesz, co to za persona :)

      Usuń
  9. Ty to masz pomysły na niesamowite zdjęcia ! W uszach klapiatych Ci do Twarzy !;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! skoro tak twierdzisz -
      to muszę poszukać ślicznych
      słuchów w swym rozmiarze :)))

      Usuń
  10. Drugie zdjęcie od dołu - NAJLEPSZE <3 Hahaha :) Od razu widać, żeś wesoła duszyczka :) Ściskam bardzo mocno i jestem także bardzo ciekawa końcowego efektu tego projektu!
    PS: Oj co tam się dzieje u Zurineczki w tej kwiaciarni???!!! Myślę, że dostajemy do zobaczenia tylko mocno ocenzurowane fociszki! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! takam optymistyczna pesymiska
      łamana przez pesymistyczną optymistkę :)
      bez ocenzurownia nie ma blogowania!!!
      ŚCISKAM MOOOCNOOO ♥

      Usuń
  11. Faceci jak marzenie - nic dziwnego, że takie stadko ich obległo:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesoło tam u Was. :)
    A lalka z początku wpisu zapowiada się niezwykle intrygująco... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Quinne intryguje nie tylko
      swych poddanych, jak widać...

      Usuń
  13. Jejku, kiedy Ty tyle fotek zrobiłaś? Połowy z nich nawet nie zauważyłam.
    Świetny reportaż z tego naszego spotkania, Ineczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Marzenko - lubię sobie tak
      niby szara myszka schować się gdzieś
      na uboczu i focić bez litości :DDD

      Usuń