sobota, 6 czerwca 2020

tonie nietoperz w odmętach mody???


nie, to nie nietoperz 



to Yoashya tonie wśród ciuszków 
 swych najnowych koleżanek - 
a i tak do sesji wybrała tylko te 
które sama zaprojektowała :) 





Yo ceni sobie prywatność - 
zwłaszcza, odkąd wystąpiła 
w produkcjach poświęconych 
pewnej rodzince z Trans... 
pssst... ciii...  




tiaaa, nie ma to jak sok jabłuszkowy 
wielce smakowity no i zdrooowy!!! 







wedle Yo - bliżej Jej do postaci 
Czerwonego Kapturka, ale 
 odpadła na castingu 




Yo jednak nie wiąże swej przyszłości 
z Fabryką Snów - lubi rysować 
i ma całą walizkę szkiców...




... z modą inspirowaną retro :) 




- no Człowieki, nie osłabiajta mnie, 
to mam być niby jaaa?! - 
zdegustowana Yo ziewa 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 to pierwsza laluchna dzieńdzieckowa 
której nie miałbym bez pomocy 
Selinki... z całego serca 
DZIĘKUJĘ!!! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lalkowego! 


20 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent dzieńdzieckowy, widać, że panna z charakterem i wie, czego chce od życia :)! Dałaś jej też świetne ciuszki, na pewno w lecie będzie jej w nich wygodniej niż w firmowym wdzianku ;)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspaniały bo zupełnie się nie spodziewałam,
      że uda mi się go uskutecznić - ale to tylko
      dzięki życzliwej "interwencji" Selinki :)

      Mavis krążyła wokół mnie, krążyła aż Jej te
      skrzydła odpadły, jak widać ;P

      Usuń
  2. Właśnie o Czerwonym Kapturku pomyślałam jak ją zobaczyłam. :)
    Top i szorty fantastyczne! Ciekawe jakie jeszcze stroje zaprojektuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam, że raczej malinowy soczek byłby właściwy ;)Jakoś nie mogę się przekonać, żeby ją zaprosić do mojego stadka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sok malinowy najlepsiejszy z wodą "Muszynianka"
      wtedy smakuje jak ten z saturatora - to miły i
      tani sposób na podróż w czasie :)))

      Sówko, nie przekonuj się na siłę, bądź szczęśliwa!

      Usuń
  4. Mocno energetyczna, barwna dziewczyna! Taka zawsze może Cię czymś zaskoczyć...bądź więc czujna :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, energii Jej nie brak -
      co i rusz widzę Ją w innym
      miejscu - skacze jak motylek
      z mebla na mebelek :)))

      Usuń
  5. Sliczna <3 Czarujesz kreacjami <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. I thought the clothes really matched her and I also remembered Little Red Riding Hood when I saw her! I really liked your blog, but I don't understand Polish and I think I missed a lot of the post. I will try to improve to understand next post, I will continue visiting your blog because I loved it!

    Myślałem, że ubrania naprawdę do niej pasują, a także, kiedy ją zobaczyłem, przypomniałem sobie Czerwonego Kapturka! Naprawdę podobał mi się twój blog, ale nie rozumiem polskiego i myślę, że przegapiłem wiele postów. Postaram się poprawić, aby zrozumieć następny post, będę nadal odwiedzać Twojego bloga, ponieważ mi się podobało!

    I Love Toys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogromnie się cieszę z Twoich odwiedzin, Leticio
      odwiedziłam Twój blog i pozostawiłam kilka słów
      po polsku oraz portugalsku - jeśli jednak wolisz,
      by tłumaczyć na angielski - daj znać, dostosuję się :)

      widzę, że obie kochamy lalki - a pasja nie zna granic!

      Estou muito feliz em vê-lo, Leticio
      Eu visitei seu blog e deixei algumas palavras
      em polonês e português - mas se você preferir,
      para traduzir para o inglês - deixe-me saber, vou me adaptar :)

      Vejo que nós dois amamos bonecas - e a paixão não tem limites!

      Usuń
  7. Hotel Transylvania to na prawdę fajna bajka ;)
    Laleczka super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądałam tylko pierwszą część
      a jak czytam na blogach - mam
      spore zaległości - ale i tak
      najbardziej cieszy mnie LALKA

      Usuń
  8. Ach! I zagadka się rozwiązała :-)
    Miałam wrażenie, że kojarzę tę pannę.
    Teraz już wiem - skąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w niej zobaczyłam naszą
      lalkomaniaczkę Mangustę :)

      Usuń
  9. Z tą lalunią też by mi było nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dzięki temu mogłam
      ją dorwać na allegro :)

      Usuń
  10. Ślicznie jej w tym kapturku! :)

    OdpowiedzUsuń