sobota, 13 czerwca 2020

autoportret w pralce



w carrefourze Inka nie była z pół roku 
nic dziwnego, że wróciła z pralką! 



i choć nie może dźwigać więcej niż   
2-3kg... tej pralce Inka dała radę! 






na taki sprzęt polowałam od przyjazdu 
do Inki - wciąż słyszałam, że muszę się 
doprać i domyć po podróży z Chin... 



mogę być naga, ale butów nie odam!



w pralce spało 24 klamerek - 
obudziłam je na sesję, 
oj, działo się! 








jakby co - nikt mi nie zarzuci, 
że nie próbowałam się umyć...  




no i w końcu jestem tak czysta 
aż lekka i fruuuuuuuuuwam... 





teraz każda kreacja  
może być 
Ultra Clean!!!  

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 





  nie tylko z tej okazji lalki 
mówią własnym głosem... 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lalkowego!!! 


35 komentarzy:

  1. Lalka jest super, meeega gratki :D
    Zdradź proszę jaka jest jej główka? Miękka, twarda? Jak gęste ma rotowanie włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. główka tak jak lubisz - twarda!
      włosy w kępkach co ok.1/2 cm,
      ale nie rzuca się to w oczy, bo
      skalp poczerniono fabrycznie...

      Usuń
  2. O, rany, a cóż to za dziwo???
    Ja człek pierwotny, pralki nie mam, ale ta miniatura bardzo mnie zaintrygowała...
    Jaką ma skalę?

    I kim jest ta komiksowa, trochę demoniczna kobitka? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pralka świetna do skali barbiopodobnej
      moja komiksowa Yo wzrostem dogania MH ♥

      Usuń
  3. Ależ fantastyczny, ekspresyjny post! Tyle się w nim dzieje! Panienka rewelacja, klamerki - rewelacja, pralka - rewelacja do kwadratu! Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprzęt wygląda na bardzo solidny, zatem zakup pewnie posłuży na lata :). I od razu poszedł w ruch! I od razu sprawdził się w praniu! Gratuluję :D!
    Klamerki też się przydały i to do bardzo artystycznych ujęć. Jestem pod wrażeniem ich obfitości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieraz ręka mi już sama leciała
      do lalkowych sprzętów AGD - ale
      teraz cieszę się, że nie kupiłam
      plastikowych surogatów - puszki
      zaraz po kubkach to mój bzik!!!

      (klamerek nie używam - pewnie
      oddam Mamie albo sama nie wiem)

      Usuń
  5. Ale fajna pralka i pomysł na zdjęcia super! I buty mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie to czytać :)
      buty w wersji ślubnej
      są czarne i oczywiście
      stanowią cenny łup, ale
      nie będę kupować drugiej
      Mavis dla samego obuwia...

      Usuń
  6. W jakimś sklepie już kiedyś widziałam taką puszkę-pralkę, ale nie kupiłam, bo gdzie ja to wszystko będę trzymać? ;) Świetny pomysł na sesję, a i wampirka czysta i zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie jestem mocno ostrożna z akcesoriami,
      ale puszce się nie oparłam, może to półroczna
      abstynencja zakupowa zadziałała i chciałam wrócić
      z czymś więcej niż balerinki do pracy ;P

      Usuń
  7. Jaka fantastyczna ta pralka! Jutro jadę do Kerfurka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja mnie powaliła! Tyle emocji, ruchu i koloru...
    Panna śliczna, a pralka fajowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję :))) jakoś
      mnie zawirowało z tą pralką!

      Usuń
  9. Widzę że ktoś zakochał się w Mavis. Ja poluje na nia od jakiegoś czasu ale jakoś nie może do mnie trafić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mavis za mną tuptała od pewnego czasu,
      ale dopiero post u Manhamany uświadomił
      mi, że nie ma co zwlekać, promocje nie
      trwają wiecznie...
      stópkami Mavis zachwycam się non-stop ♥
      się zachwycać

      Usuń
  10. Mam słabość do metalowych puszek, a takiej jeszcze nie widziałam. I pomyśleć, że moje spinacze przechowuję w tandetnym plastikowym koszyczku, którego rączka ostatnio mi się urwała i wszystkie spinacze wypadły na balkon! Muszę się wybrać do carrefoura! Postanowione :) Nawiasem mówiąc, to Ty potrafisz urządzić świetną sesję nawet przy pomocy tak prozaicznych przedmiotów, jak spinacze do bielizny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, puszki potrafią przekonań do siebie
      niejednego - choć lubię i szkło i ceramikę,
      puszki dekoracyjne mają dożywotnie miejsce
      w mej wizji ciekawego, pięknego wnętrzarstwa!

      Usuń
  11. A rany jaka świetna pralka! Chyba muszę się też za taką rozejrzeć! Super zakup! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak się cieszę,ze do mnie zajrzałaś Ineczko :-))) Uczucia człowiek ma jakie ma, nie ma co ich na siłę odpychać, nauczyłam się przyjmować to takie jakie jest i poczekam, aż same ból się rozpuści i dzięki temu nie wróci na wieki. Czy życia szkoda? Mnie nie szkoda, to jest tylko jeden etap, będą następne . Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow masz Mavis. Zazdro. musze ją koniecznie obczaić na żywo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to pomyśl, pomyśl - w któryś week-end
      możemy uskutecznić szybkie lalkowanie!

      Usuń
  14. Ja nie wiem Inko kochana, skąd Ty bierzesz pomysły na sesje, ale zawsze czymś zadziwisz. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń