niedziela, 15 marca 2020

Nancy Famosa według Szarej Sowy



Szara Sowa najchętniej by zaprosiła 
mocno artykuowaną famoskę - coby 
ułatwić Jej i innym Lalkolubom ocenę 
pokażę ruchome hiszpańskie dziewczę!





oto dwa podwozia Nancy Famosa ;P 









i nawet nie na zginanych nóżkach mi 
tak zależało - jak na uroczych dłoniach





tak, prawa łydka jest masywniejsza 
od lewej co może wskazywać, iż NF 
jest prawonożna - albo - z uwagi na 
to, iż lewa noga jest krótsza - prawa 
musi pracować przynajmniej za nóg 
 półtora, a czasem nawet za dwie... 




w planach miałam stać się pomocnicą 
Doktora Frankesteina i gimnastyczkę 
pokroić na kawałki - znaczy się - ręce 
oraz nogi do podziału dla 4 pannic, na 
zasadzie "dla każdego coś innego"...




...ale w ostateczności ciałko przypadło
 jedynej w swoim rodzaju niuni - ooak!






zaś gimnastyczka na krótką chwilkę 
cieszyła się z bycia dość zwyczajną 
dziewczynką - jednak gdy usłyszała 
o eksperymencie "Kameleon" - w mig 
się zgłosiła jako druga ochotniczka!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

aktualnie projekt o którym wyżej 
mowa jest ciągle w fazie testowej i   
jako taki nie może zostać tematem 
postów - ale bądźcie pewni - właśnie 
Wy jako pierwsi ujrzycie ostateczny 
efekt czyli wiarygodne fotografie 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

a co można jeszcze zobaczyć 
w Teatrze oprócz samego 
widowiska??? 

zerknijże 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lalkowego!!! 


18 komentarzy:

  1. Łał! Nie wiedziałam, że są Nancy artykułowane! Super. Może kiedyś uda mi się taką dopaść i może będzie brunetką, albo rudaskiem z zielonymi patrzałkami. Dzięki Inko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sówko! artykuowaną widzę tylko blondi,
      ale nic nie stoi na przeszkodzie, by
      stała się kim chcesz - uprzedzam tylko,
      że ciężko się nakłada te głowy - mnie
      skurcz mięśnia kciuka trzymał ponad dobę!

      Usuń
  2. Ohoho, nie dość, że dziewczynki przeurokliwe, to na dodatek ruchome! To już poważne zagrożenie dla mojego portfela, bo o ile urodziwej twarzyczce się oprę, to urodziwemu pyszczkowi i artykułowanemu ciałku już o wiele trudniej! Śliczne maluszki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka urocza gimnastyczka, podobają mi się jej włoski, słodka buźka i ... buty! No i oczywiście kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolczyki już zakosiła kolejna niunia,
      tym razem Różowowłosa, ale Ją pokaże
      już inną razą :)

      Usuń
  4. Ślicznotki.:) Do mnie trafiła niedawno ze zginanymi kolankami, ale bidulka strój ma niekompletny i brak jej butów. Trzeba będzie później poszukać jej krawcowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście łatwo większym
      niuniom coś uszyć i samemu :)

      Usuń
  5. Nie miałam pojęcia, że Nancy jest też artykułowana?! No super! Jakie duże są te laleczki? Buziaki słodkie no i ta "ruchomość"... interesujące :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko, to spore laluchny - ok.42-43 cm
      wyższe od tych przeciętnych tonerzyc

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. ale nie zawsze na korzyść -
      choć tak, zmienia wiele :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. dziewczątka dziękują
      całe w pąsach :)))

      Usuń
  8. Super, że udało Ci się kupić artykułowaną Nancy. :) Jestem przeogromnie ciekawa projektu "Kameleon". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dotąd widziałam 2 rodzaje artykulacji -
      dziś znam już co najmniej 4odmiany -
      fotki (oczywiście z netu) przybliżę
      w jakimś poście - o dziwo, ciałek ma
      Nancy wiele odsłon, a każda ciekawa
      na swój sposób :)

      "Kameleon" wciąż dojrzewa!!!

      Usuń
  9. Nooo, bardzo jestem ciekawa ciągu dalszego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :)
      drugi desant już przybył,
      laluchny mną zawładnęły na
      maksa - ciągle tylko "gdzie
      nowe ciuchy? no gdzie?!"

      Usuń