poniedziałek, 18 grudnia 2017

Black Day


tym razem pokażą się panienki, 
które w zeszłym roku się nie 
załapały na Black Day  :) 




zielonookie słodyczki ♥


turkusy pasują mulatkom! 


my scenkowe towarzystwo zaliczane 
do ciemnoskórych - w porównaniu z flavas 
zielonooką Emilią - wypadają blado... 


dwie różne Adelki z Janay...




...dorwały przystojnego, silnego 
i nad wyraz potulnego mężczyznę...


...wrażliwego i opiekuńczego - ideał! 


czy marzą mi się jeszcze inne ciemnoskóre 
laluchny? jasne, że tak - jak tylko uda mi 
się jakieś zwabić do Szydełeczkowa - 
pierwsi Je ujrzycie, rzecz jasna :DDD 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lalkowego! 


34 komentarze:

  1. Adelki !!! Cudowne , prześliczne !!!!
    Resztę oczywiście też zauważyłam ale sama rozumiesz....:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne panie, przystojnych chłopców i cute dzieci!
    Teraz prawda o E = mc² powiedział, wreszcie! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze towarzystwo! I śliczne ubranka szydełkowe,wciąż mnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne laluszki :-) A co to za laluszątko ze słuchawkami na uszkach i superaśnymi klapkami??? Bardzo mi się podoba. A te klapeczki kupione, czy robione - świetne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to flavas - najczarniejsza z moich lal!
      klapki zrobione specjalnie dla Niej pod
      kolor spojrzenia - przez Porcelanową Ewę :)

      Usuń
  5. Hehe, ten maczo men wygląda jakby chciał kopnąć tą małą, bo go wnerwiła. ;) A tak w ogóle to czekoladki są jak najbardziej pożądane w kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. macho niczym Tropiciel -
      pomaga mi w łowach kolejnych
      ciemnoskórych laluchn :)))

      Usuń
  6. Bardzo różnorodne towarzystwo Ci się zebrało. Widzę też, że masz ciemnoskóra kuzynkę mojej Nelly. To cudne laleczki i chętnie bym upolowała jej bliźniaczkę. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozazdrościłam, oj, pozazdrościłam Ci
      Twojej Nelly - i jak już była okazja
      zaprosić friendki - od razu większą
      gromadkę zwabiłam - pokażę przy okazji :)

      Usuń
  7. Jaka piekna kolekcja <3

    U mnie tez zamieszkuja ciemnoskore lalki Flavas i musze powedziec ze na zywo sa niesamowite <3 <3 Tzn nie jakies stado bo tylko jedna dziewczyna jej chlopak i dwoch blizniakow :)

    Z nostalgia patrze tez na te bratz Engel <3 tez uzbieralam spora glomadke z ich akcesoriami i zwierzakami .Chyba nawet jakis kon sie tam placze o ile mnie pamiec nie myli ;)

    No i Bratzki i Scenki <3 <3 tez lubie <3 Twoje Adelki sa majestatyczne jak boginie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko - widziałam Twoje ślicznoty AA DOLLS,
      czekam na kolejne pokazy tyle piękna :)))

      Usuń
  8. Niezła gromadka!
    Drugie zdjęcie od końca wymiata! :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie jacyś przystojni AA Panowie :) Pan z kucykiem potrzebowałby ładnych spodni :) Kochana gdybyś chciała i potrzebowała stylistki - mail na samym dole na moim blogu :) Chętnie bym tego z kucykiem przerobiła dla ciebie strefowo :) Przynajmniej bym Ci się odwdzięczyła za tę Twoją dobroć w komentarzach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! no właśnie faceci są generalnie dość nieśmiali,
      przynajmniej u mnie w Szydełeczkowie - tylko nie ten
      AM oraz Kocoum nie wykazują lęku przed publicznymi
      wystąpieniami (a każdy z Nich to indianin, przypadek?
      nie sądzę)

      co do komentowania - będę to czyniła niestrudzenie,
      póki zdolność klikania będzie mą zdolnością! howgh!

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Adelki są świadome swej urody
      ale nade wszystko - wrażenia,
      jakie w nas wywołują ;P

      Usuń
  11. Przez Ciebie zachciało mi się czekolady!!! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i lalkowa i ta w sreberku
      godna nabycia, o Ewo :DDD

      Usuń
  12. Sliczne szydelkowe kreacje.Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Każde jedno zdjęcie wprowadza u mnie zachwyt! Spory zbiór ciemnoskórych udało Ci się zebrać Ineczko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne czekoladki :). Cudne. :)

    OdpowiedzUsuń