wtorek, 26 grudnia 2017

ATC ZAPF


firma Zapf tworzy od lat - i choć znakomita 
większość z nas kojarzy laleczki Chou Chou 
Baby Born i Annabell - te panienki jeszcze  
chyba nie zadomowiły się na dobre w Polsce - 
a szkoda, wszak mają mnóstwo wdzięku! 


 

(fotografie z oferty na Allegro) 

podobnie jak moje hiszpańskie ulubienice  
przewagę liczebną wyraźnie zamierzoną  
mają jak i u Nancy Famosa - blondynki :) 

 

(fotografie z oferty na Allegro)

pierwowzór ATC Zapf ale rudy - 
mieszka w Dziwaczkowie ,  
kuzynka fabryczna przedstawianej 
w tym poście - u przemiłej Ewy , 
a bliźniaczki blond - u Uleńki 

♥ kto jeszcze zaprosił ATC Zapf...??? 


 




(fotografie z oferty na Allegro)

szukając na allegro famosek właśnie - 
natrafiłam na te panienki przedstawiane 
jako nastolatki - oferta aż promieniała 
od lalkowego powłosia - mogłam właściwie 
skupić się tylko na różnicach w garderobie - 
co też tak uczyniłam :) 


(fotografia z oferty na Allegro)

mój wybór padł na niunię posażną w trampki, 
jeansy, kamizelkę i okulary - to elementy, 
które nigdy nie wychodzą z mody i pogody :) 

...ot, takie pocieszenie na koniec roku, 
albo jak kto woli - dobre rozkręcenie!


(fotografia z oferty na Allegro)

w odmętach netu uśmiechały się do mnie 
te ślicznotki - nie ma co jednak się łudzić - 
jeszcze sporo wody upłynie w Wiśle, nim 
ruda lub ciemnowłosa trafi na polskie 
półki sklepowe - a tym bardziej do SH :) 

(i jak ruda ma zielone oczęta - tak brunetce 
poskąpiono brązowych, idąc na łatwiznę, 
jak w przypadku wielu lal - jest jasnooka...) 

urzęsione Annabell Tween Creation Zapf 
(mój skrót ATC Zapf) - kosmicznie kosztują, 
zapudełkowana brunetka za 100$?!?!? 
istne szaleństwo, wiem, wiem - i to za lalkę 
o praktycznie zerowej artykulacji - nie, nie, 
nie - nie martwcie się : nie wydałam tyle 
na swoją - ale to dlatego, że moja nie 
trzepocze rzęsami - ma je namalowane! 

jak tylko niunia dojedzie - pokażę Ją Wam! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lalkowego!


30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ha! potrzebuję jakiejś lalki
      do ubierania - nie musi urodą
      oszałamiać - byleby dobrze się
      Ją przebierało i ustawiało :)

      Usuń
  2. One sa naprawde sliczne i w miedzyczasie mialam ich nawet 4 ;) Jednak z braku miejsca dwie puscilam w swiat.

    Nie wszystkie tego typu lalki z Zapf sa Anabellkami. Niektore z ciut innym moldem buzi i orzesionymi oczami to lale Zapf z serii: Girls Best Friends : Jenaya, Malila i Latisha.

    Juz sie nie moge doczekac jak pokazesz swoja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wciąż tak niewiele wiem o lalkach, Uleńko!
      te mnie ujęły nieletnim wdziękiem - a co
      ważniejsze - mam nadzieję, że mają ruchomość
      jak znalezisko Ewy - z odginanymi kończynami...

      Usuń
    2. Inus , Anabell chyba nie odgina nog na boki :/ Ale nadrabia buzia ,ktora ma naprawde sliczna <3

      Usuń
    3. A Ewa pokazywala to znalezisko u siebie? Bo nie kojarze?

      Usuń
    4. zerknij, proszę, u Niej
      na etykietę "Annabell" :)

      Usuń
  3. A to co kto lubi,:))
    Byc moze cena to właśnie z powodu ubranek, z moich obserwacji wynika mi ze ubranko to połowa ceny lalki
    A tu ubranka naprawdę są śliczne.
    Dla dzieci nadal sie produkuje -lalki z ograniczoną artykulacją, bo te sie tak nie niszczą w malutkich , słodkich dziecięcych rączętach:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj - masz rację - też zauważyłam,
      że laluchny z minimalną garderobą
      są rzeczywiście o wiele tańsze :)

      Usuń
    2. Słodkie rączęta. :D Taaaaaak. O ile moja Córcia uważa na lalki i się nimi całkiem dobrze zajmuje, to znam takie rączęta, co to trzeba na milę omijać. :D

      Usuń
    3. tak - dziecięce łapki potrafią
      być wielce kreatywne w demontażu :)

      Usuń
  4. Ubranka super, buzie już mniej mnie pociągają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ubranka fajne - a i buzie niekulawe,
      ale właściwe dopiero na żywo ocenię :)

      Usuń
  5. Laleczki bardzo sympatyczne, choć sztywne niestety. Ubranka super! Nie jestem pewna, ale podobna buzia mignęła mi dzisiaj w SH. Oczywiście blondi z jasnymi oczkami i bardzo przerzedzonymi z tyłu włoskami... golusieńka!
    Jak przybędzie ta Twoja to nie zwlekaj i od razu się pochwal :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli miała przerzedzone włosy
      to raczej świadczy o kontakcie
      z szalonymi nożyczkami - bo na
      fotach widzę sporo loków :)
      jak się domyślasz - już nie mogę
      się doczekać przybycia niuni...

      Usuń
  6. Sympatyczne niunie, ubranka mają fantastyczne.
    Już czekam na Twoją prezentację nowej mieszkanki Szydełeczkowa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkąd do mnie trafił Kopciuszek-Zuzia z Zapf'a to uważniej się przyglądam i też znalazłam kilka lalek tej firmy, które są miłe dla oka. Twoja panienka zapowiada się bardzo ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę .... czyżby kolejny wirus ?:))))))
    Bardzo sympatyczne buzie i ciuszki na prawdę pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po nancywirusie - czas na kolejny,
      również leczący się 42cm niuniami :)

      Usuń
  9. Оооо! Не знала, что у Вас есть этот блог))) У меня тоже есть такая кукла Анабель)))
    Ooooh! Nie wiedziałem, że masz tego bloga))) Też mam taką lalkę Anabel)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Привет, и здесь, Олго!Аннабелл пришла
      ко мне вчераи она обрадовала меня и
      моюсвадьба - я покажу вам нинья ♥ в любой день

      Witam i tutaj, Olgo!
      wczoraj przybyła do mnie Annabell
      i zachwyciła zarówno mnie jak i mego
      ślubnego - lada dzień pokażę niunię ♥

      Usuń
  10. Ciuszki mają super, ale jednak urodą nie grzeszą. Mimo wszystko są całkiem urocze :P.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie nie moje lalkowe kąty, ale z przyjemnością pooglądam zdjęcia jak panna się u Ciebie zadomowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balbinko! mnie zauroczyła ta niby
      nastolatka - choć i moja Zuzanka,
      co ma 16latek zgodziła się ze mną,
      iż to raczej 11latka lalkowa, nie
      więcej - może to ta okrągła buzia,
      może to ciałko mało rozwinięte -
      ale taka właśnie baaardzo jest fajna!

      Usuń
  12. Tak, też wpadły mi w oko .... niestety...... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy najbliższej okazji wezmę
      Iwonkę na spotkanko, Kasieńko :)

      Usuń
  13. HELLO, nazywam się Rebecca Michaelson i mieszkam w Europie. Oto dobra wiadomość dla zainteresowanych. Nie ma sposobu, abyś mógł bezstresowo zarabiać pieniądze, kontaktując się z (THOMAS FREDDIE) w celu uzyskania pustej [KARTY bankomatowej] już dziś i znaleźć się wśród szczęśliwców, gdy skorzystają z tych kart. Ta ZAPLANOWANA pusta karta bankomatowa może zhakować dowolny bankomat w dowolnym miejscu na świecie. Dostałem swoją główną kartę od dobrego hakera w Internecie, dzięki tej karcie do bankomatu mogę codziennie zbierać 5000 dolarów poprzez kontakty:
    +1 (985) 465-8370 {thomasunlimitedhackers@gmail.com}
    Byłem bardzo biedny, ale ta karta uczyniła mnie bogatym i szczęśliwym, jeśli chcesz mieć szansę na wzbogacenie się i założenie firmy, złóż wniosek o tę kartę Master, tak się cieszę, ponieważ dostałem swoją w zeszłym tygodniu i jestem did Oni wykorzystali to, aby uzyskać 240 000 dolarów od THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hakerzy rozprowadzają kartę tylko po to, aby pomóc biednym i potrzebującym, a także oferują RÓWNIEŻ POMOC FINANSOWĄ. odbierz swój od THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS już dziś. Skontaktuj się z nimi za pośrednictwem poczty elektronicznej thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Dziękuję i Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń