sobota, 11 listopada 2017

PEŁNIA


PEŁNIA kształtów - pełnia szczęścia :))) 


pulchna Pati pełna optymizmu ;P 


odrobina zieleni podsmacza kompozycję...


piękna z każdej strony ;) 






jesienna panienka jako Wiosna? 
ot, żart na wspomnienie Lata...



odpowiednia peleryna ochroni przed 
chłodem i ciekawskim wzrokiem :) 





Pati ma nową koleżankę...


PINK przybyła od Ewy 
wraz z PINK dotarło i śniade ciałko po Tango 


teraz okazałymi sylwetkami mogą cieszyć się 2 FLAVAS 
(blada panienka ma ciałko od piegowatej laborantki) 


panienki machają pulchnymi łapkami : papatki!!! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lakowego!!! 


39 komentarzy:

  1. Urocze panny. Bardzo mi się podobają ich buzie. Pelerynka zmiotła system! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dziewczyny! Peleryna jest piękne! Mają one krzywego Barbie i bardzo lubię jej kształt :-)
    Lovely girls! The cape is beautiful! I have one curvy Barbie and like her shape very much :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :)
    Ile ty masz już tych pulchnych panienek???
    Różowowłosa jak dla mnie jest najpiękniejszela!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie 12 - ale gdyby nie ostatnia
      wymiana lalkowa - byłoby Ich 16 :)))

      Usuń
  4. Ślicznotki, fajowo odziane...
    Peleryna mnie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne <3 A stroje jak zawsze bardzo pomyslowe i pelne kolorow <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oho, grubcie zawojowały Szydełeczkowo. Teraz będzie trzeba więcej włóczki i kordonka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pelerynka i płaszczyk rewelacyjne:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ewinej - czemu z małej litery?
    No tak, Szara Sowa ma rację - trzeba będzie więcej materii :D
    i jak tak dalej pójdzie to te
    o normalnych ciałkach nie będą miały szans u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (tak jak maminej, inkowej, piotrowej itd.)
      Ewo! nie przestały mi się podobać inne figury,
      choć macie rację - faworyzuję panienki PLUS :)

      Usuń
    2. ... imię własne piszemy z DUŻEJ litery i już :)
      mam jeszcze jedno ciałko, ale ma zaczep urwany, to w sumie nie wiem, czy dałabyś radę naprawić ;-)

      Usuń
    3. Dawidowa, jako żona Dawida - bez wątpienia z dużej litery
      aleć dawidowa sukmana - jako przymiotnik odrzeczownikowy
      chyba jednak z małej - poszperam jeszcze w słownikach :)

      Ewo! oczywiście jestem mocno zaciekawiona tym innym ciałkiem,
      poproszę zatem o fotkę na mail - pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  9. Panny plus zawładnęły Szydełeczkowem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne ubranka.Peleryna prześliczna.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszędzie tylko te grubcie i grubcie. Ile można???? Ile wlezie!!!! Kocham te ciałka. Pokazuj, pokazuj. W twoich ciuszkach wyglądają rewelacyjnie. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. miło mi to czytać, BB ♥

      Usuń
    2. Balbinko - nie wiem czemu, ale nie mogę zostawić
      komentarza pod ostatnim postem - a przecież taki
      trochę inny post też się mi podoba :)
      trampeczki jako i strój pogodny, pastelowy,
      idealny na rozchmurzenie niejednego poniedziałku ♥

      Usuń
  13. Ubranka + Grubcie + Idealne Ciuszki = CUDA NAD CUDAMI!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te ciuszki. Wszystkie bez wyjątku :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spodziewałam się, że Flavaski będą tak fajnie wyglądały na pulchnych ciałkach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spora głowa świetnie równoważy biodra
      albo odwrotnie, jak kto woli :DDD
      uważam, że flavaski warte są pokazania
      nie tylko jako chudzinki z "problematyczną
      motoryką paralityka" - to urodzone modelki
      PLUS do prezentowania również seksownych
      ciuszków, co pokazała pannica w pończocho-
      leginsach-z-pasem :)

      aaa - już mam 3 flavaski PLUS, a kolejna
      dwójka aż tupie nogami, że nie mam jakiś
      ciałek po okrąglutkich Tango... ;P

      Usuń
  16. Piękne połączenie kolorów :) kreacje na medal !

    OdpowiedzUsuń
  17. Szydełeczkowo działa pełną parą! Wszystkie ubranka rewelacyjne! Rudowłosa jako Niebieski Kapturek jest obłędna!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko - szydełko prawie mi wrosło
      w dłoń - ale znasz mnie - pannice
      zawsze osiągną swój cel = ciuszki :)
      ściskam serdecznie!!!

      Usuń