czwartek, 7 września 2017

białowłosa Śliweczka


zawsze miałam niewytłumaczalną słabość do białych jak śnieg 
włosów - wszak często Zwodnice nimi były obdarzane - jako te, 
które mamią śmiałków dziewczęcym wdziękiem lica a jednak 
niezliczoną ilością lat przeżytych, rozumiejące więcej 
niż ludziom się zdaje - ot, przypadłość postaci fantasy... 


fota zaczerpnięta z tego niebanalnego wszak artykułu : 
http://gadzetomania.pl/57558,wiedzmin-3-adrian-chmielarz




(foty z neta) Kida ♥ 

(marzę o tej lalce, choć  niestety Producent poszedł na łatwiznę, 
obdarzając dumną Księżniczkę Atlantydy ciekawym blondem 
zamiast zgodną z pierwowzorem hipnotyzującą bielą, no cóż...)


https://styl.fm/newsy/227268.projekt-lady-kaja-kajuth-zwyciezyla-konkurs-tanga-zobaczcie-jak-sie-rusza


Kobieta, której blond przysłużył się wielce 
a w tańcu - była absolutnie wyjątkowa...



... choć w wersji ciemnowłosej Anna jest po prostu piękna - jak tango!



 białowłosa Śliweczka zauroczyła nie tylko Huga, 
ja również byłam i wciąż jestem pod Jej urokiem - 
choć to przecież "tylko" komiksowa postać ;P 





jedyny w mym domku ocalały tytuł z serii "Hugo" 
i to dzięki przytomnej Córci - żal komiksów, żal... 


nie miałam przekonania do Białej Lilijki - dopóki Aga i Kasia 
nie zwróciły mi uwagi, iż to właśnie owe włosy, które wszak tak 
mnie oczarowały - stały się przyczynkiem do odrzucenia blajtki




nie, nie barwa, nie długość - ale samo uczesanie a właściwie 
jego brak - jednak jak tylko zaczęłam eksperymentować 
z fryzurą - uczucie na nowo wybuchło - a gdy dostrzegłam 
podobieństwo do rzeczonej komiksowej Śliweczki - już 
wiedziałam, która i dlaczego pannica zostaje ze mną ♥  



3kompleciki z melanżowej bawełny (topik + spódniczka) 
powędrowały wraz z Czarnym Irisem do Baśniowa - 
a PLUM zaciera łapki na nowe ciuszki i to dla Niej


słodziutka PLUM baaardzo mnie cieszy - 
obie jesteśmy ogromnie zadowolone, 
że podjęłyśmy właśnie taką decyzję  

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

a taką koleżankę zażyczyła sobie moja rezolutna PLUM :




macie może pomysł na imię dla tej uroczej niuni ???

(fotki czarnoskórej oczywiście z neta - oferta aliexpresu 
poczekamy sobie najmarniej z miesiąc, zanim słodka  
niunia dotupta swymi tyci stópkami z Chin do Polski) 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lalkowego! 

30 komentarzy:

  1. Postacie białowłose są wielce interesujące. Chociaż akurat w mangach czy anime takie postacie najczęściej giną niestety. Bardzo fajny pomysł z tym przerobieniem dyńki na postać komiksową. Z komiksów nie-japońskich najbardziej podobają mi się dzieła Enki Bilala, w których też jest kilka postaci białowłosych. A przyjaciółka Śliweczki będzie super! Może Jagódka? Takie owocowe imiona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszliwie mnie inspirujesz, o Arimo!
      jutro urządzam maraton po bibliotekach
      w poszukiwaniu trylogii Williama Gibsona
      oraz Neala Stephensona - a dziś oglądam
      "Imortal kobietę pułapkę" na podstawie
      komiksów właśnie Enki Bilala...

      może masz jakieś godne uwagi nazwiska
      Autorów z nurtu steam punk? myślę, że
      historia alternatywna czasów rewolucji
      przemysłowej mogłaby mi się spodobać...

      Usuń
    2. Miło mi :) Jeśli o Gibsona chodzi to moim skromnym zdaniem Trylogia Mostu jest lepsza od Trylogii Ciągu. Film spoko, ale komiks Bilala lepszy. Poza tym wolę Tetralogię potwora od Trylogii Nikopola. Ze steampunka niestety nic nie przychodzi mi do głowy. Może tylko Diabelskie Maszyny Cassandry Clare, ale tego nie czytałam. Z powieści wiktoriańskich zaś polecam Egipską Czarownicę Saxa Rohmera.

      Usuń
    3. ha! notuję w kajeciku kolejne tytuły i
      nazwiska - porównam, by wyrobić zdanie -
      ale wiktoriańskie powieści brzmią tak
      frapująco... :D

      sam steampunk wielce mnie kręci, zarówno
      w gadżetach jak i stylizacjach lalek a
      wizje Szalonych Naukowców to łakomy kąsek!

      Usuń
  2. Mnie się też podobają białe włosy u lal.
    A Kide miałam kiedyś, posłałam w diabły te straszną buzię 😜

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama strzeliłabym sobie białe włosy, gdyby nie fakt, że żaden blond do mnie nie pasuje :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czysta biel ponoć pasuje niezależnie
      od typu urody (jestem Zimą - ale wciąż
      w pamięci mam sesje Kobitek w różnym
      wieku w białych koszulach - każda z
      Nich wyglądała obłędnie - jednak nie
      gwarantuje to sukcesu z włosami...)

      Usuń
  4. Przez Ciebie coraz bardziej chce Blythe!!!
    Twoja białowłosa jest cudna *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. U lalek to na pewno bardziej wolę białe włosy niż blond:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się ostatnio trafiła chińska lalka marki "Zamglone piękno". Ma białe, bardzo długie włosy, które fosforyzują nocą, jest artykułowana jak MtM-ki. Mam do niej słabość, chociaż charakteryzuje się straszliwym zezem, ale ja lubię takie wadliwe egzemplarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, Papageno! aż mnie skręca, że nie mogę
      obejrzeć Twoich wspaniałości - nie mogę
      wejść na Twój blog - a przecież pokazujesz
      Muzyczne Objawienia w winylu zaklęte!!!

      Usuń
  7. Białowłosa też ma niesamowity urok. Fajnie, że znalazłaś na nią swój sposób :) A czarnusia-blajtusia mega urocza, będę musiała zmacać koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już Thoko dotupta - musimy
      się zgadać i dynieczki obfocić!

      Usuń
  8. Mnie też bardzo podobają się takie prawdziwie białe włosy. Moja córka kupiła sobie kiedyś lalkę dal, czarnulę taką i przerobiła ją na białą. Począwszy od wiga, na stroju i butach skończywszy. Wyszła przepiękna lalka. Anna Kajuth to była moja i córki faworytka w Projekcie Lady. Bardzo nam się podobała w blond stylizacji. Jak ja chciałam, żeby to ona wygrała program. Moja Miśka, też ma krótkie włoski (jedyna w klasie) ale nie blond. Ciągle ma inny kolor:):) Teraz ciemny róż. Blythe blondi spoko ale ta czarnula śliczna. Imię - może Beatka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę poszukać tej panienki po przemianie!
      i ja wraz z Córką kibicowałyśmy Kaji...
      kolorowa Miśka, bo kolorową duszę ma ♥

      Usuń
  9. Dla mnie istnieją dwie wersje białych włosów - włosy albinosa brrr i mleczno siwe. U lalek białe włosy nie robią na mnie wrażenia, co innego te czarne baranki Twojego nowego nabytku. A imię? Może Thoko (wym Toko) po zulusku szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarniutki zuluski baranek
      cieszy się z nadania przez
      Ciebie dobrego imienia :DDD

      Usuń
  10. Widzę, że wpadłaś w blajtki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja również kocham białowłose! A Ciri to mój numer jeden z postaci nie-lalkowych! Gdyby tak zrobili lalki Wiedzmina.... och i ach. Oboje z mężem jesteśmy fanami więc chyba byłyby wspólne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwię się Wam - Jaskółka to ciekawa postać -
      jako lalkę widziałabym K/L tzw. Kenzie, bo ma
      szmaragdowe oczy, choć burzę zrudziałego blondu -
      wiotka ale silna Władczyni Miejsc i Czasu :)

      Usuń
  12. Twój ostatni nabytek bardzo mnie zainteresował :) Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuś się, kuś, o Magdaleno!

      cenowo wielce przystępne,
      moja Thoko kosztowała mnie
      tylko 167,70 pln wliczając
      w to tzw. pocztowe myto
      (choć Aliexpress przekonuje,
      iż wysyłka gratis - WARTO)

      Usuń
  13. Kida to według mnie jedna z ciekawszych disneyowskich księżniczek. I chyba jedna z najbardziej niedocenionych! Chyba jest za mało "księżniczkowata" :)

    OdpowiedzUsuń