środa, 6 maja 2020

"Upiornie szybka gra!"




planszówka kupiona przez Jędrka 
w pierwszych dniach marca... 



 nie byłam zachwycona po otwarciu 
pudełka - tyle tam miejsca pustego, 
przecież mogło się tam zmieścić 
3 x więcej plansz z postaciami 
jak i kart z detalami :/ 




jednak gdy zaczęliśmy grać - 
przestałam narzekać i mało 
nie umarłam ze śmiechu 
3 x pod rząd!!! 



no, kiedy gram nie mogę opanować emocji i głosu  
inni gracze mogą być jednego pewni - nudzić się 
nie będą, i mych krzyków też nie zapomną!












rodzeństwo Wyjców świetnie 
się bawiło wśród plansz :) 




książeczka mnie zaskoczyła... 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

a inną razą ujawni się ta oto postać :



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

do następnego lalkowego! 


10 komentarzy:

  1. Wesoły i pełen energii post! Tyle kolorów, super lalki i ciekawe gadżety!
    Ty i inni gracze nie nudzą się podczas gry a ja podczas oglądania i czytania Twojego wpisu :)))
    Buzia mi się śmieje do Twoich Monsterek :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że uało mi się
      sprawić Ci tyle radości :)

      Usuń
  2. To musiała być zabawa przednia, a i tematyka lalkowa. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Monsterki grające w monsterki? Dla mnie bomba :)! Widać, że wszyscy się dobrze bawili, a i karty bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karty rzeczywiście wielce udane -
      ale nadal żałuję, że nie ma więcej
      postaci z tego zwariowanego liceum ;P

      Usuń
  4. Najważniejsza jest dobra zabawa :D

    OdpowiedzUsuń