niedziela, 24 marca 2019

lalki na OKRĄGŁO


pannice PLUS królują u mnie niepodzielnie! 




 nie dość, że jest ich tutaj wszak sporo, 
to z ekranu kolejne co i rusz wołają : 
"my też chcemy/musimy do Inki!" 





tzw. fotka PROMO - czy to nie dziwne, że kostki lalek są 
niepokojąco wychudzone - skoro rysunek pokazuje nam 
naprawdę zrównoważone proporcje cielesne? szkoda!!!  



w Szydełeczkowie pokojowo współistnieje 
kilka klanów okrągłokształtnych pannic :)  

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

firmówki : 





♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

flavas (TE biodra do TAKICH twarzy!!!) : 









♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

hybrydy (dopiero się rozkręcam!!!) : 










♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Ania wysłała do mnie swą czwórkę 
firmowych pulchnych ślicznotek : 




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Płomiennowłosa ucieleśniona dzięki Ani : 








♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

 czy to koniec przeprowadzek? skądże znowu - 
lada dzionek przyjadą następne PLUS czyli te :

(oczywiście - fotki z ofert na allegro)






jak myślicie? odbiło mi?! tak totalnie?!

jasne, że tak!!! i nadal mnie to rajcuje - 
cudownie, że Wielki M. poszedł po 
rozum do głowy dając Lalkolubom 
sposobność szukania ideałów 
wśród świeżutkich plastików ♥ 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Aniu!!! STRASZNIE Ci dziękuję za lale 
oraz MOOOC ubranek - wspaniałości! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Nino i Naomi - Wam również DZIĘKUJĘ, 
wszak przyczyniłyście się do wzrostu 
tej krągłokształtnej grupy lalkowej 
poprzez ratowanie mnie pogłowiem 
ale nade wszystko - ciałkami :) 



28 komentarzy:

  1. Rozglądając się dookoła sądzę, że świat wyglądałby lepiej gdyby wszyscy wariowali w takim kierunku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo okragły wpis... aż się na okrągło uśmiecham

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, nawet moja hybryda się załapała. Po uśmiechu widać, że jej dobrze w takim towarzystwie.
    Mimo telefonicznych wskazówek, nie udało mi się znaleźć afro Mulatki. Możesz mi podesłać linka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a która to Twoja hybryda?
      odśwież mi pamięć, proszę...

      co do afro - już nie ma w
      Nodiku nawet połówki - ale
      masz wszak u mnie 1egz. 50pln

      Usuń
  4. A ja niedobra kupuję grubcie tylko dla główek, a ciałka porzucam gdzieś w najdalszych zakamarkach domostwa, jeśli chciałabyś przygarnąć kilka takich bezgłowych ciałek to chętnie Ci je oddam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna grupa panienek plus! I ja je pokochałam, więc wpis mi się ogromnie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jedną i mam problem, bo wydaje mi się, że to nie kostki są za szczupłe, ale właśnie buzie. Teraz jak wiesz, ogarnął mnie szał etno i po woli myślę, jak by tu grubci (Rebecca) zmienić narodowość. Może jako znawczyni dusz "okraglaczków" podrzucisz pomysł. W którym kraju pulchniutka Rebecca, blondasek, odnalazła by swój świat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szara Sowo ♥ toż to słowiańska dusza całą gębulą i pupąż swą!

      Ewo! R. cieszyłaby się też powodzeniem w Hiszpanii i Włoszech

      Usuń
  7. A zapomniałam. Z Twoich panienek ta w fuksjowej sukni i koronie z warkocza najbardziej mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mnie zauroczył ten pysiałek,
      długo polowałam na ciałko dlań

      Usuń
  8. Wszystkie są śliczna ale moją faworytką jest blond Flavas.
    Co do ciał jeśli jeszcze kiedyś jakieś grubciowe ciała trafią w moje łapki to od razu pójdą do ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naomi - podejrzewam, że chodzi Ci o
      Martynę - grzywkową z warkoczami :D

      co do ciał - zawsze i o każdej porze
      w nieograniczonych ilościach :)))

      Usuń
  9. Czy odbiło? No nie wiem. Ale jeśli Tobie odbiło to mnie raczej chyba też:) Bo również zachwycam się grubciami. Maja coś takiego w sobie miłego. Nawet w dotyku są przyjemniejsze od tych typowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo! też to zauważyłaś?! rodzaj plastiku
      jest wręcz wyczuwalny - choć i tutaj czuje
      się różnice w poszczególnych częściach tego
      lalkowego ciałka - bywa, że aksamit nagle
      matowieje pod palcami i powoduje wstrząs
      wywołany obecnością pospolitego plastiku

      Usuń
  10. Piękna kolekcja puchatych laleczek :)A nowe nabytki zapowiadają się zachwycająco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie sądziłam, że taką duż masz gromadę plusików :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee, jakby Ci to napisać - już dotuptała krągły tercet
      i to zupełnie wcześniej nie planowany - pannica Afro
      choć opłacona najpóźniej pierwsza zapukała do drzwi -
      ale nadal czekam na pierwsze trzy z nowości - jak już
      wcześniej pisałam - totalnie mnie ZAKRĘCIŁO na PLUS!

      Usuń
  12. Cudo i jakie cudne ubranka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Swego czasu polowałam na puszystą, ale niestety ostatnio zamiast kupować barbiowate to się ich wyzbywam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może masz jdnak ochotę
      na jedną pannicę PLUS?
      przetrzebiam mocno swój
      lalkozbiór i chętnie bym
      uszczęśliwiła Lalkomaniaczkę :)

      Usuń
    2. niestety ograniczam już barbie bo mam ich zdecydowanie za dużo. Mam nadzieję że twoja panna znajdzie dobry domek u kogoś innego :)

      Usuń