środa, 15 sierpnia 2018

Tycjanna z Krainy Cudów i Dziwów


panienka uciekła z Zielonej Chmury tu ;P 



   lalka ma ok.40cm, urodę dla tzw. koneserów  
lub Lalkolubów jak ja no i te wspaniałe włosy ♥ 






wersja NRFB wielce smakowita!  







strój dopracowany bez wątpienia :D 


rękaw w roli Egzotycznej Roślinki - mnie 
przywodzi na myśl Kannę lub Guzmanię 







niczym łyżwiarka przed występem...





Karnawałowa Piękność! 





i choć Tycia nie kradnie show kreacji, 
ów strój bez Niej byłby wszak miałki... 








Asystentka Magika? 











czy akrobatka i joginka w jednym?



oczu nie mogę oderwać od tego zjawiska!!! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Flora w tematycznym kapeluszu ;P 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

niestety, nie udało mi się dotuptać  TAM ...  

zapraszam póki co na lekcję architektury :



31 komentarzy:

  1. Ciekawa sesja :) A na niektórych ujęciach panna wygląda jak żywa. Ale to zdecydowanie lala dla koneserów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest! I ma prześliczny strój. Bardzo, bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo ciekawa, acz nie mam pojęcia kto jest pierwowzorem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwowzorem Alicji jest Mia Wasikowska, która grała tę rolę w filmie Tima Burtona. Mam standardową Alicję od Disneya, taką 30 cm. Nosi przezabawne kraciaste szarawary. Ta tutaj jest na bogato, al twarz bardzo ciekawa.

      Usuń
    2. pozdrawiam Was, Dziewczęta!!!

      Usuń
  4. Piękna ta Alicja :) Troszkę nie mój rozmiar, ale na zdjęcia bardzo przyjemnie się patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie fajnie pooglądać moc różności
      bez tej niepohamowanej potrzeby zakupów :)

      Usuń
  5. O kurczę pieczone na rożnie! Boska jest! Kocham lalki charakterystyczne i z ciekawymi rysami twarzy - ona taka jest, trudno przejść obok niej obojętnie. Cudny łup!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję wymacać na żywo i pannica jest fantastyczna. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta twoja lalka. Jeszcze nigdy takiej nie widziałam. Jednym słowem. Wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem zachwycona tą lalką od dawna. I lalką, i strojem. I mam taką nieśmiałą nadzieje, że kiedyś i do mnie trafi - bo jest po prostu absolutnie fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a jak fajnie się Ją stroi...
      jestem przekonana, że Twoje
      ciuszki upiększyłyby Ją na maksa!
      (mnie się jeszcze marzy Pan Czas)

      Usuń
  9. O rany! Jaka ona intrygująca! Ciekawa, piękna twarz, niesamowite ubranie! Cudo!
    Też uważam, że jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty już wiesz co ja o niej myślę :)
    … i jakby kiedyś ją wyganiali to drzwi Baśniowa stoją szeroko otwarte :) to tak dla pamięci ….:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zdjęciach, równie piękna jak w realu. Jej bystre, inteligentne spojrzenie, ma w sobie życie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie nietypowe wdzianka :) piękna sesja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strój żywcem odwzorowany z filmu
      "Alicja po drugiej stronie lustra"

      Usuń
  13. Cudna <3 Polowalam na nia ale sie jakos nie udalo ;)

    OdpowiedzUsuń