niedziela, 27 maja 2018

FB zaprosiło i mnie :)


Witajcie po przymusowej przerwie! 



na rozgrzewkę fotka śpiącego Frodo, 
wesołego i zabawowego pieszczocha  




ale się pannice wystroiły na lalkowisko!




laptop naprawiony a ja mam jeszcze 
miesiąc korzystania z internetu, 
więc postaram się powrzucać 
jak najwięcej lalkowych fot! 





tym razem fotorelacja ze spotkania, na które 
nie miałabym szans, bo info o nim było na FB, 
czyli  dla istniejących w społecznościówkach - 
koleżanki jednak nie zapomniały o takiej 
troglodycce komputerowej jak ja...  




… a po kafejce oprowadza Was 
moja jedyna w swoim rodzaju 
przesłodka Bernadettka :) 



osamotniona Panna Młoda... 





bajkowe postaci w mieście :) 



śliwkoousta Parnilla - kiedyś będzie moja... :) 







Miss Szparag zaprasza : 

do następnego lalkowego!!! 

a ja już teraz na zieloną chmurę :) 

36 komentarzy:

  1. Frodo jest uroczym szczeniaczkiem i jak sądzę, niezłym pieszczochem :))) Bardzo go byłam ciekawa i ogromnie cieszę się z tych zdjęć :-)
    Przesympatyczny nowy lokator, który na pewno będzie konkurował z lalkami :)))
    Świetnie, że pokazałaś fotki ze spotkania. Tyle tam lalkowego dobra, że hej!
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pieszczoszek jako i my :)))
      serdeczności ślę i ja!!!

      Usuń
  2. Witaj z powrotem w wirtualnym świecie. :) Dobrze, że wróciłaś.
    Szczeniak przesłodki! A na spotkaniu musiało być bardzo wesoło.
    Podziwiam te wielkie lalkowe zbiory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem szczęśliwy, aby zobaczyć znów:-)! Aha, ten szczeniak jest tak słodkie, jakie Urocze maleństwo:-). Lalka spotkanie musiało być fascynujące! Widzę Kiraz Mamzelle, co znajdziesz unikalne! Serdeczne pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i pozdrawiam!
      Kiraz jest Zurineczki :)

      Usuń
  4. Jak to miesiąc? A co potem? Nie możesz nas zostawić!!! Fajnie, że byłaś na lalkowym spotkaniu. Ja jakoś do tej pory nie miałam okazji być na żadnym. Że też muszę mieszkać na końcu świata... Piękne lalki tam były. Pocieszyłam oczy. A Frodo przesłodki. Na jakiego pieska wyrośnie? Kocham wszystkie pieski więc proszę o zdjęcie Froda dodane do każdego postu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, potem pewnie raz w miesiącu
      z kafejki internetowej jakiś post,
      póki nie ustabilizują się pewne
      sprawy w domku :)

      psinka to krzyżówka yorka z nieznanym
      czworonogiem, raczej nie urośnie więcej
      niż dwukrotnie, będę na bieżąco pokazywać
      Jego rozwój i cudne pysio! pozdrawiam!

      Usuń
  5. No właśnie, a co potem?

    Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potem się zobaczy,
      się polalkuje w tzw.
      plenerze miejskim i
      wiejskim, byle do
      grudnia... papatki!

      Usuń
  6. Psiątko przecudne :) A na spotkaniu było baardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. psiątko na razie więcej posypia
      niźli się aktywuje, ale i na to
      przyjdzie czas...

      Usuń
  7. Frodo przypomina mi Szczypiorka, pieska z dzieciństwa, który mieszkał u mojego dziadka. Nie mam pojęcia dlaczego nazwałam go Szczypiorkiem, bo był bardzo kochany. Niestety już go nie ma na tym świecie. Tęsknię za nim. A Bernadetkę pozdrawia mój nowy pluszowy lokator, który jest jej chłopięcym odpowiednikiem ;-) Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o psince ZAWSZE marzyłam,
      w końcu chyba się udało
      naszej Rodzince...
      Bernadettka pozdrawia i
      ściska ze mną wirtualnie :)

      Usuń
  8. Щенок Фродо очарователен! Очень интересные фото! Много красивых кукол!
    Szczeniak Frodo jest czarujący! Bardzo ciekawe zdjęcia! Wiele pięknych lalek!

    OdpowiedzUsuń
  9. "A jak spał, a jak spał, taką grzeczną minkę miał ..." Z takim psiakiem to sto pociech. :)
    No właśnie, a co z tym internetem? Dlaczego tylko miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystko ode mnie zależy
      a właściwie niewiele, ale nie
      poddaję się - mamy wszak jeszcze
      internetowe kafejki i przekochaną
      Zuroneczkę, która zgodziła się na
      pomoc transmisyjną ♥

      Usuń
  10. O! chyba do szczęścia brakowało Ci psa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Psiak skradł cały post! Uroczy, przesłodki������
    Spotkanie super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Psiak jest boski :D.
    Co do spotkania to bardzo mi żal, że nie dotarłam ale tak wyszło.
    Totalnie mnie rozbawiłaś : Miss Szparag XD XD XD
    Zdjęcia cudne, mają swój urok jak to u ciebie :).
    Było mnóstwo cudnych lalek i wiele z nich jest mi znane. Zauroczyła mnie między innymi my scene z rudymi włosami :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balbinka z Zuri ochrzciły długą laskę
      warzywnie - ja tylko dodałam splendoru :)
      scenka Zbieraczki i przez Nią ufryzowana!

      Usuń
  13. Frodo jest przesłodki! Aż chce się go poprzytulać, ucałuj malca ode mnie :* Lalki bardzo ciekawe, zakochałam się już w kilku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Froda codziennie ściskam, taaak...
      mnie przypadł do gustu chłopczyk
      w ogrodniczkach siedzący przy ooak
      ciemnoskórej na mtm

      Usuń
  14. Dzięki za zdjęcia Inko, trochę mnie ominęło na początku spotkania :) Mam nadzieję, że następnym razem będziemy miały okazję pogawędzić, szkoda że w niedzielę tak się minęłyśmy niefortunnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie ominęły dalsze dzieje lalkowej
      sagi - trochę podejrzałam na blogach -
      ważne, że znowu mamy ze sobą kontakt -
      przepraszam Cię za moje roztargnienie
      na lalkowisku ♥ ♥ ♥

      Usuń
  15. Frodo jest wyjątkowo miłym maluszkiem , bardzo elegancko traktującym gości :).
    Ciekawa jestem co działo się na lalkowisku po naszym odejściu ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przekażę Frodo wyrazy uznania :)
      co do nieprzewidywalnych wydarzeń
      pod Twą nieobecność - kilka lalinek
      zmieniło domy, ale to było celem...

      Usuń
  16. Lalunie cudne, choć uzależnione od FB ;-)
    Ale to ON, Frodo, maleńki byt czworonożny, nieświadom istnienia kompów, netu, klanów społecznościowych, wzbudził we mnie najpiękniejsze emocje.
    OBŁĘDNY!!!!!!
    Ucałuj go od cioci Kidy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wycałowany, wyściskany i wygłaskany :)))

      Usuń
  17. Extra :-)
    Pomyślałam, że on bardzo przypomina foksterierka...
    Ogromnie jestem ciekawa, jaki będzie w dorosłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo! i już jesteśmy w domu :)))
      czyli mieszanka m.in. yorka i
      rzeczonego foksteriera - tak czy
      siak żywiołowość i serdeczność
      ma w genach ♥

      Usuń