poniedziałek, 30 kwietnia 2018

laluchny Marzenki


Witajcie! 

dziś pokażę wszystkie panienki, które 
z Marzenką przyjechały do "Secesji" 


absolutna moja faworytka - Jola, 
choć tym razem bliżej Jej było 
do Alicji z Krainy Dziwów :) 




lubię to pysio, ale to spódniczka 
zawojowała mnie na maksa :) 





Inka po drugiej stronie lustra... 


Antosia troszkę się wstydzi... 





Antosia z kotkiem Kaliny ♥ 




Calineczka dzielnie pozowała! 


fotka z cyklu "znajdź Michalinę" 



sztukę kamuflażu M. opanowała do perfekcji! 


Ariana i Zuzanna na futrzaku :) 




... a z kim jeszcze ekipa Marzenki 
spotkała się? poczekajcie trochę :))) 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lalkowego! 


39 komentarzy:

  1. Jola ma śliczną sukienkę, a Antosia to taki słodziutki okruszek... :) Dziewczyny na futrzaku wyglądają na bardzo zadowolone. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ masz miłych gości! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to goście "Secesji" - kwiaciarni Zuri :)

      Usuń
    2. Och widzisz, tak się na zdjęcia zapatrzyłam, że źle doczytałam... :)

      Usuń
  3. Po tylu atrakcjach nic dziwnego, że chciały odpocząć. Sowa po drugiej stronie szyby pozdrawia Inkę po drugiej stronie lustra ;)Miłej Majówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne fotki zrobiłaś moim pannom!
    Mnie niestety większość zdjęć albo się prześwietliła, albo rozmazała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja musiałam z 10-12 fotek
      odrzucić - zbyt roztrzęsione
      wyszły mi z emocji :)))

      Usuń
  5. Ech, jedni sobie wspólnie lalkują, inni muszą iść do pracy.
    Najbardziej spodobała mi się niebieska sukieneczka w kratkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie mogłam uwierzyć,
      że jednak nie schowałaś się gdzieś
      w zakamarkach kwiaciarni - ale co
      się odwlecze, to nie uciecze, Nano :)

      Usuń
  6. miło Cię widzieć Inko :)
    czy to imponujące tło to jakiś sklepik z pamiątkami czy może część Twoich skarbów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! a to miejsce to 3 w 1 :
      kwiaciarnia, sklepik z podarkami
      oraz miejsce z Zurineczką gotową
      służyć swą wiedzą i życzliwością ♥

      Usuń
  7. lalki lalkami ale jaką piękną "Secesję" masz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak odwiedzam "Secesję" to faktycznie,
      masz piękną tę kwiaciarnię - jak każdy
      Lalkolub, który odnajdzie to miejsce
      podczas swych wędrówek...

      Usuń
    2. ach:)) czyli sie pogubiłam, do kogo tło należy, ale tak czy siak Secesja to raczej taki Sezam:DDD

      kira na grubym ciałku wygląda tak fajne ze az mi sie zachciało takiej

      Usuń
    3. tak, to istny Sezam wrażeń nie tylko dla Lalkolubów :)

      Kira długo czekała na jakiś mój sensowny pomysł na Nią,
      na szczęście byłej Właścicielce też się taka spodobała!

      ponadto zaokrągliłam wszystkie moje flavaski, które nie
      tylko, że świetnie teraz wyglądają ze sporymi przecież
      głowami do jeszcze okazalszych bioder i ud, ale co
      ważne - mają teraz mnóstwo koleżanek PLUS :)

      Usuń
  8. Masz śliczny Gości! I wiem, że niektóre z nich :-)! Sesja zdjęciowa pięknej! <3!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyż, ach, kiedyż, Mangusta zawita wreszcie w progi tej kwiaciarni? :/
    Spódnica fajna, kotek fajny, ale najfajniejsza jest Inka po drugiej stronie lustra <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko Mangusta zna odpowiedź
      na to pytanie - ale wciąż nie
      chce jej poznać, niestety...

      cieszę się, żeś nie zawiedziona :)

      Usuń
  10. Ślicznie wyszły dziewczęta :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie zaaranżowane fotografie! Panny wspaniale ubrane! Śliczne zdjęcie z Autorką cyklu w odbiciu lustrzanym :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej - ileż komplementów!
      gorąco dziękuję i ściskam!

      Usuń
  12. Niesamowite zdjęcia wyszły :)
    Ale Inka po drugiej stronie lustra .... nie ma konkurencji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...aż się boję pokazać kolejne foty... :)

      Usuń
  13. Zakochałam się w spódniczce Joli. Ta krata jest urocza. A te wszystkie bibeloty to Twoje? Ile dziadków do orzechów!!! Fajnie było Cię zobaczyć, nawet w odbiciu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódniczka zauroczyła niejednego :)
      bibeloty z kwiaciarni "Secesja" w
      W-wie - Dziadkowie bajecznie straszni,
      znaczy się - strrrasznie ciekawi :)
      serdeczności ślę, Ewuniu!!!

      Usuń
  14. Fajna sesja! Widać, że panny mogły pobrykać do woli :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękno niejedno ma imię, a jeszcze uchwycone wzrokiem wrażliwego Człowieka...

    OdpowiedzUsuń