sobota, 31 października 2020

jesienne podarki od serca!!!

 

Justynka namówiła i mnie na Jesienną Wymiankę - baaardzo się cieszę, że wzięłam w niej udział - jest to moja pierwsza i mam nadzieję nie ostatnia taka blogerska aktywność 


a poniższe rękodzieła - od AGULI ♥ 


Frodo niczym rasowy Strażnik Porządku tudzież Szeryf - wszystko sam osobiście sprawdza  



   herbatki i czekolada zniknęły błyskawicznie :) 



 deska w uroczym dekupażu pełnym  grzybów na szczęście kolorystycznie pasowała nie tylko do "garniturku" psa - w kuchni pomimo wszechobecnej zieleni - odrobina niebieskości tu i ówdzie... 


jamnik pilnuje jeża...  a może jest odwrotnie... 

a tzw. czekoladownik dostał jakże odpowiedzialne zadanie - będę tam odkładać "papierki" na sofę :))) 





 uśmiechnięte grzybki jak z bajki, nostalgiczne w stylu retro tło, ale to ta paproć rozmarzyła mnie... 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Agnieszko! Justynko! 
Baaardzo Wam DZIĘKUJĘ!!! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

...ku pamięci - podrzucam robocze foty 



 



wiem, że Agula kocha czytać książki - 
nie mogłam nie dołączyć i zakładki...



podobnie jak w przypadku pocztówki - 
ilustrację wycięłam z tej książeczki : 



przód okładki                tył okładki 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

aaa - to jeszcze podsmaczę tę jesień : 



to ciasto od mej Kochanej Teściówki 
makowiec z orzechami i jakimiś nam nieznanymi jagódkami w karmelu :) 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

na ten jesienny czas - 
życzę Wam mnóstwa 
zdrowia i pomyślności! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


41 komentarzy:

  1. Wszystko takie śliczne, że nie wiem czym się najpierw zachwycać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak kolorowo. Deseczka przypomina o grzybobraniu za którym tęsknię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudeńka! Najbardziej spodobał mi się jamnik. :) A ciasto wygląda mega apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jamnika mam od Córci z
      wypadu kolonijnego :)

      Usuń
  4. Wspaniale się obdarowałyście. Super wymianka.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne skarby, a Frodowi w nowym (?) sweterku naprawdę do pyska ;)
    Pozdrawiam ciepło (zwłaszcza, że na dworze robi się coraz zimniej ;) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ileż śliczności i pyszności! Ciasto wygląda niesamowicie zachęcająco, a skarby z wymiany są po prostu śliczne. Zarówno kartka i zakładka prezentują się znakomicie, obdarowana osoba na pewno będzie z nich bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Deseczka zachwycała mnie. Uwielbiam takie klimaty.
    Kartka i zakładka przepiękne!
    Na widok ciasta ślinka pociekła...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękne wymiankowe upominki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko bardzo dopracowane i serca - bardzo to miłe :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko śliczne! Ale ciasto, jest po prostu obłędne. Aż do tej chwili, nie widziałam takiego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm pycha ciasto😋 Frodo to już jest mój ulubieniec, te oczy mnie kupiły, jest cudowny♥️ Ale macie dziewczyny super talenty, ja planuję wkleić posta z zakładkami. Jak będę się zabierała za nie to jeszcze raz tutaj chętnie podglądnę Wasze pomysły☺️👍😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny, które komentują u Justynki -
      są wielce uzdolnione - warto zajrzeć na
      Ich blogi - to uczta dla oczu :)

      Usuń
    2. Jasne, że wejdę i zobaczę👍🙂☺️

      Usuń
  12. Fajne takie wymianki :)Wszystko mi się spodobało a ciasta straszszszliwie spróbować zachciało ! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak uda mi się dorwać
      to piękne jesienne cudo,
      to zaproszę i nakarmię :)

      Usuń
  13. Inko bardzo dziękuję za wspólna wymiankę. Wiesz jak będziesz miała ochote i czas i ciut lakieru nawet zwykłego vidaron możesz maznąć jeszcze raz deseczke z jeżykiem. Deske lakierowalam ale zapomnialam o jeżu-przykleilam go na koniec i wyszlo mi z głowy. Nie jest oczywoscie to konieczne ale kurz nie wchodzi tak w drewno i łatwiej szmatka wilgotną przeczyścić. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach a piesio slodziak😀

      Usuń
    2. ooo - dzięki za radę - póki co, dysponuję
      tylko lakierem do blejtramów - pozdrawiam ♥

      Usuń
  14. Inko kochana baaaardoz się cieszę, że Wasza wymianka udała się :)). Az miło mi czytać i na sercu od razu ciepło się robi :))). Masz słodkiego psiaka, wyprzytulaj go ode mnie :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te rękodzieła to mistrzostwo :) Widać że wymianka się udała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kobitki zdolne, aż strach -
      cieszę się, że mogłam i ja
      zaznać tej radości dawania
      ale i bycia obdarowaną :)))

      Usuń
  16. Wymianki to zawsze super zabawa. :) Piękności pokazałaś! Wszystkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknymi prezencikami się obdarowałyście <3 uściski dla Ciebie i dla Frodo <3

    OdpowiedzUsuń