niedziela, 18 sierpnia 2019

Sarenka Sonia



zauroczyłam się Królisią uszytą przez Panią Monikę, 
ale kiedy zajrzałam na stronkę - odleciałam !!! 


oto moja pierwsza wymarzona zwierzęca Tilda - 
uszata laluchna do ubierania od Pani Moniki - 
uszyta wg naszych wspólnych ustaleń: 















a tak Sonia wyglądała, nim do mnie 
przybyła - wielce nieśmiały golasek : 
(poniższe fotki oczywiście Autorstwa P.Moniki ) 




Uszata Strojnisia - Sarenka Sonia 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

ujęły też me serce misiowe girlandy: 


oraz Gwiazdeczki i ich czapeczki: 



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

a jak tylko przybędzie tutaj kolejna Uszata 
Strojnisia - oczywiście pokaże się też - myślę, 
że będzie to Królisia Krysia albo Myszka Mela  


32 komentarze:

  1. Cud, miód, orzeszki i inne słodkości!!! Lalka super, prosta ale urocza i ma w sobie coś...
    Tak dla bezpieczeństwa trzymaj te dziergałki z dala ode mnie... He, he, he, he, he..... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tildy są przesłodkie. Ja najbardziej lubię króliczki z uszami do góry.
    Sarenka jest rewelacyjna! Choć ja pewnie ubrałabym taką w tiule, bo leśne zwierzątka kojarzą mi się ze stylem mori. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. styl mori i mnie zauroczył!
      na królisię przyjdzie czas :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Sonia zarumieniła się po czubki słodkich uszu :)

      Usuń
  4. Śliczności - zarówno sarenka jak i ubranko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna!! I te misiowe girlandy- super! Jestem nimi na prawdę oczarowana! Szkoda, ze moje dziecię jest już do nich zbyt duże!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ girlandy mogą towarzyszyć nam
      ile chcemy - bez względu na wiek
      (nie tylko naszego potomstwa)

      Usuń
  6. Jest słodka, a ubranka po prostu wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudna!
    Pięknie ją ubrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziak :)))
    I świetne ma ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo, zauroczyłam się tą uszatką na maksa ♥

      Usuń
  9. Gratulacje, fantastyczny nabytek. Tildy są świetne. Uszyłam ze dwa lata temu moim Potworkom tildowego chłopczyka i dziewczynkę. Do dzisiaj ich lubią :) A Twoja Sonia Sarenka jest po prostu mega urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocza sarenka a ciuszki zrobiłaś jej obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza😍.
    Śliczne ciuszki od Ciebie dostała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodka :-) Wykonana z sercem - to widać. Ale ta wyprawka szydełkowa rozłożyła mnie na łopatki. Te otwory na "uszki" w czapeczce, te pantalonki uroczo wypchnięte na pupince, co powoduje idealne dopasowanie do sylwetki. Rozbrajające. Tuliłabym Uszatkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czapeczki dla uszatych muszą być, wiadomo!
      a Uszatki właśnie po to są - do tulenia ♥

      Usuń
  13. Sonia rozłożyła mnie na łopatki słodyczą swą ,a zwłaszcza w słodkiej piżamce (chyba, w razie czego proszę o wybaczenie ;)), ojejku.. Cudna jest po prostu!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje w imieniu Soni - niebawem
      Sonia pojedzue do Emilki, do Niemiec 🧡

      Usuń