piątek, 11 stycznia 2019

trochę śniegu, więcej dziczyzny


fotka z cyklu "znajdź króliczka" 
(podpowiedź - w bezpiecznej odległości od lisa) :



nieoczekiwanie dla mnie samej - 
zauroczyłam się siedemnastkami!!! 
dzisiaj pokażę Wam disnejkowy 
pierwszy duet, jaki mnie nie tylko 
zbajerował - ale i od razu ze mną 
wrócił ze spotkania lalkowego : 





Landrynka wielce odważna 
przy drewnianym LISIE 






Carmella równie dzika jak ten DZIK 




Landrynka niczym SARNA 
łypie na nas jednym okiem! 





Carmella nie chciała zadeptać śniegu... 




ŁOŚ naturalnej wielkości... czad!!! 




Landrynka próbowała schować mi do torby KRÓLIKA, by go zabrać do domku :)  





i już bliżej - prawie pod blokiem...




...siedemnastki przytuptały gołe i łyse, 
ale przecież miałam kilka peruk... 




...a nade wszystko - włóczki i druty :) 



Landrynka                Carmella 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

29 komentarzy:

  1. Inko, pierwszy raz je widzę, co to za lalki? Nie chodzi mi o Elsę i Annę, ale o te Tween Scene. 17 cali to spore. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szara Sowo! to pannice od Roberta Tonnera -
      te oraz inne nastki pokazałam na tonerkowym
      blogu, wystarczy kliknąć w żółty napis, który
      podkreśla się, gdy najeżdżasz myszką :)

      spore - więc i uczucia i miejsca muszą mieć MOC!

      Usuń
  2. Fajne, sympatyczne i sprytne te Twoje siedemnastki :-)
    Świetnie sobie poradziłaś z peruczkami a one z kolei ze zwierzętami w lasku!
    Ostatnie zdjęcie z netu bardzo interesujące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprytne to ONE są z pewnością,
      niczego nie podejrzewającego
      lalkoluba (czyt. mnie)omotały
      za pierwszym podejściem :)))

      Usuń
  3. Aż zimno się robi patrząc na tą sesję, ale w takim pozytywnym sensie :)
    Zdjęcia wyszły bardzo pięknie i klimatycznie. Jednak to czarnobiałe zdjęcie najbardziej do mnie przemawia, lalki na nim przypominają mi dwa psotne chochlik... He he he ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, dwie psotnice,
      rozgrzewające się w lesie :)

      Usuń
  4. No proszę, jak się zmieniły dzięki Twoim zabiegom fryzjerskim i dziewiarskim. :)
    Anka w ciemnych krótkich włoskach wyglada bosko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że spodobały Ci
      się efekty moich zabiegów -
      Ance wybitnie dobrze taaak :)

      Usuń
  5. Śliczne panny.
    Poncha Twojego autorstwa to prawdziwe dzieła sztuki. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... Trudno mi je sobie wyobrazić. Raczej muszę obejrzeć na żywo.
    Oby tylko nikt nie ustrzelił dzika (!)i innej zwierzyny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo obejrzeć musisz,
      to nie ulega wątpliwości -
      i dzicz i siedemnastki :)

      Usuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że gdzieś stoją takie zwierzaki.
    A panny mają rewelacyjne wdzianka w radosnych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pętla autobusowa np. 523 Stare Bemowo
      radosne kolory to podstawa udanej zimy!

      Usuń
  8. Bardzo urokliwa sesja. Widać, że panny mają u Ciebie dobrze i zapewniasz im dużo rozrywek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję -
      rozrywek to dopiero
      będzie moc, jak już
      dotrą wszystkie niunie,
      które zapraszam... ♥

      Usuń
  9. MIałam okazję zmacać i muszę przyznać, że wielce sympatyczne pannice :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwię się są przesłodkie :D pięknie je ubrałaś i śliczne włoski dobrałaś :) świetna sesja gdzie to toją te słodkie zwierzaki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słodyczkami, jak sama rozumiesz,
      musiałam się zaopiekować i już!

      metalowa dzicz w W-wie pętla
      autobusowa np.523 Stare Bemowo

      Usuń
  11. Zdecydowanie powinnaś ograniczyć wędrówki internetowe - same wirusy stamtąd przynosisz :):) :* Pannice świetnie wyglądają w nowym owłosieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ograniczam jak tylko mogę,
      naprawdę, ale cóż poradzę,
      że i tak zawsze się coś do
      mnie przypałęta?! :DDD

      Usuń
    2. ... nic :):) Musisz (musimy) z tym żyć i chorować zespołowo :)

      Usuń
  12. Świetna sesja. Musze swoje panny zabrać na zimowe foty, póki jest jeszcze śnieg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Eleno!
      akurat teraz nastąpił
      powrót zimowych opadów :)

      Usuń