poniedziałek, 17 grudnia 2018

o nie... ale katastrofa!!!



od roku trwa niepozorna ale nieugięta 
inwazja bobasów w skali mikrolalkowej! 

maleństwa przesłodkie a nade wszystko 
idealne jako zabawki dla naszych lal :D 


miłośnik wszelakiego rodzaju duperelek 
staje przed niezmiernie ważną misją ;P 


maleństwa zapakowane w atrakcyjny sposób 
ruchome główki dopasowane barwą do gatek :) 


w ramach przetuptania swej 
dodatkowej puli pieniążkowo 
prezentowej - skusiłam się na te :







Carrefour wczoraj miło mnie zaskoczył - 
dotąd taki zestaw kosztował ponad 80 pln - 
teraz można je jeszcze nabyć za 29,99 :) 

mało tego, dostałam bon o wartości 30pln 
na inne przyjemności, np. fashionistki?  


 bobasy żółto, pomarańczowo 
i czerwono majtkowe :))) 



bobasy różowo i fioletowo majtkowe - 
oraz śmiesznoty na górze - neonowe ;P 


brąz, biel, szarość, zieleń i 
ciemny grafit - o dziwo, nie 
ma żadnego niebieskiego :/ 


dzieciaczki mają 4 różne barwy ciałek! 


lekkie cappucino 


aromatyczna śmietanka  


  delikatne żółtko 


aksamitny biszkopt 


w tych 6 pudełkach było 6 bobasów 
pupilkami - jednak  pod różowymi 
świnkami ukryto kolejne zabawki - 
dzięki czemu dopasowałam pary: 



serie i zestawy mają to do siebie, że poszczególne 
elementy jednak się powtarzają - jak dotąd mam 
parkę lwów i lisków oraz nadprogramowe zabawki - kaczuszkę i królisia - idealne na podarki!   







każde pudełeczko zawiera również mini folder 
z ofertami - dzięki tym książeczkom można 
upewnić się co do płci, imion bobasków 
ich pupilków oraz zaznaczyć bobaskozbiór  




pannice z bobasami niczym 
jeansowe Śnieżynki w żłobku 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

  i choć nie obchodzę świąt a  prezenty kupuję cały rok - 
 jak wielu Lalkomaniaków czekam 
na cenowe okazje, również te świąteczne :) 
mnie w tym roku udało się, czego Wam życzę : 


udanych podarków prosto od serca 
ale nade wszystko budującego 
towarzystwa na każdy dzień roku, 
no i niezawodnych PRZYJACIÓŁ ! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lalkowego!!! 


30 komentarzy:

  1. Jak wiesz nie cierpię bobasów, ale ilością tych małych ludków jestem porażona. :) Czego to nie wymyślą, żeby kasę od klientów wyciągać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena,ceną, ale wydałaś majątek. Ja mam jednego takiego maluszka bez zwierzaczka z lumpka. U nas w Carrefourze ich nie widziałam, może i dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szara Sowo, akurat mogłam przyszaleć, bo była kwartalna premia -
      a jak nas odwiedzisz w stolicy to sobie wybierzesz jeszcze kilka
      bobasków z Szydełeczkowa, coby Twój maluszek nie był samiuteńki ♥

      Usuń
  3. Słodkie są, nawet ja się złapałam na tym, że się im przyglądam w sklepie, a jakoś do dzieci mnie nie ciągnie, a tym młodsze, tym straszniejsze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście w takim wydaniu nie straszą
      ani płaczem ani pieluchową niespodziewajką -
      czyli na najbliższe spotkanko wezmę bobasy!

      Usuń
  4. Ale są urocze :D choć ja wole zwierzaki od bobasów... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Całą kolekcję od razu zgarnęłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziwo, ze 2-3 pudełka sobie odpuściłam, choć ślubny był
      gotów mi kupić wszystko, co na półkach zalegało - ale za
      dużo bąbelków powtarzało się - co nie znaczy, że nie będę
      polowała na pojedyncze sztuki - bobas zielona żabka i mysia
      musi w końcu odnaleźć drogę do Szydełeczkowa, wiadomo :)

      Usuń
  6. O matko, ileż tych bobasów! Inwazja w rzeczy samej.
    Za to Twoje panny mnie zachwycają. Po prostu zachwycają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamelio - nawet inwazja bobasów
      nie powstrzyma mnie, by pokazać
      pannice warte niejednej sesji :)

      Usuń
  7. W takim razie zamiast Wesołych Świąt życzę Ci wszystkiego dobrego 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! i ja tylko to, co dobre,
      tylko to, co budujące niechaj nam
      się przytrafia, a złe - do kąta!

      Usuń
  8. Jakie słodkie bobaski! Takie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Inusiu bobaski są fantastyczne i cieszę się, że sprawiły Tobie i Twoim pannom tyle radości. Chociaż nie obchodzisz Świąt, ale i tak życzę Ci wszystkiego najlepszego, bo to co najlepsze przyda się nam wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzliwość, serdeczność i zwyczajna
      ludzka dobroć ZAWSZE się przyda -
      dziękuję, Balbinko - zdrówka całej
      Twej Rodzince i wszelakiej pomyślności!

      Usuń
  10. Bobasów istne zatrzęsienie :)))
    Nowe panny są świetne :)))
    Wesołych Świąt!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziaki z tych bobasków!
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  12. No rzeczywiście urocze bobasy, hehe Ogromnie się cieszę, że do mnie zajrzałaś :-))) Spokojnego Nowego Roku, Kochana :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Inko Kochana szczęśliwego nowego 2019 roku Ci życzę! Żeby był wesoły, spokojny i pełen niespodzianek :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem ♥
      ściskam cieplutko :)))

      Usuń
  14. Jakie słodziaśne i prztulaśne <3 cudowne są ^^
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń