wtorek, 5 kwietnia 2022

Country w Trzebiatowie

 nie jestem fanką jasnookich lalek...

ale ta kosmitka wręcz mnie 

zahipnotyzowała!!! 






otrzymała imię Country i zaczęła brykać



zwinna i zgrabna bestyjka :) 



wiem, że białe kozaczki źle się kojarzą 
ale Country w bieli wprost bajecznie!!! 


a to me supełkowanie na heksanach 
proste jak słonia nos a ile radości 
no i świetne tło do fotosesji  


BE nie chce opinii na temat Jej ciała - 
nam musi wystarczyć... nude plastic 



dziwaczne ciało jakże beznadziejna szyja 


dla tych włosów i interesującej twarzy 
przymykam oczy na całą resztę 



moja Country doll pozdrawia z Trzebiatowa:


kubek od Jędrka  


i Jędrek podrzucający słoninkę :))) 

mural Cukina* w Mieście Słonia 
nazywanym przeze mnie 
Miastem Tysiąca Gwiazd


30 komentarzy:

  1. Ciałko zasłonisz pięknymi ubrankami i nie będzie widać wszelakich niedoróbek.
    Buzia tej lalki jest rzeczywiście cudna i bardzo mi się podoba jej elektryzujące spojrzenie!
    Serdecznie pozdrawiam Trzebiatów i oczywiście - przede wszystkim - Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malgosiu, w planach mam zamiane cialka
      od barbie skaterka blada i okraglutka :)

      Usuń
  2. Lalka jest piękna i przez moment przymierzałam się do jej kupna (ach!Czego to ja bym nie kupiła!;)) ale nie da się spełnić wszystkich zachcianek... Cudnie u Ciebie wygląda, choć w oryginalnym stroju też fajna. Szyja faktycznie dziwaczna... Ale kto by patrzył na szyję, jeśli ma tak niezwykłą twarz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krazylam dluuugo kolo pannicy
      ale skoro sobie odmowilam innych...

      Usuń
  3. Kto by pomyślał, że tej pannie tak dobrze będzie w bieli! Choć i w innych kolorach znakomicie się prezentuje. Gratuluję świetnego nabytku! I pozdrawiam Trzebiatów z zimnego i dżdżystego Południa ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym miała taką ładną sukienkę, też bym tak brykała. Żółty strój jest bardzo energetyczny. Czy jest Twoim dziełem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, zolty stroj original -
      juz inne lalki sie nim ciesza...

      Usuń
  5. Wow coraz bardziej podoba mi się ta twarzyczka Billie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos w sobie ma - przede wszytkim
      realizm, ktory tak lubie u lalek,
      co nie wyklucza i fascynacji tymi
      odjazdowymi z basni i anime :)

      Usuń
  6. Też mam Billie i oczy ma faktycznie hipnotyzujące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Post z cyklu: "Jak okiełznałam dziką naturę Billie" :) Biała stylizacja wyszła pięknie! Ślicznie wykonana sukienka :) Sama lalka jest naprawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogladalam wywiad z BE promujacy Jej najnowsza plyte
      i ujrzalam tam delikatna moze nawet ciut neurotyczna
      dziewczyne (mnooostwo razy sie drapala po glowie)

      jestem przekonana, ze ta drapieznosc jako wizerunek
      sceniczny jest tez dla Nej obrona, maska ale i orezem,
      w pastelowym stroju podczas wywiadu jawila mi sie niczym
      inkarnacja MM - nadal jakby zadziwionej swa sila i pieknem

      Usuń
  8. Inko, zapomniałam dodać, że poza cudnooką Country zachwycił mnie również heksagonowy wisielec. Czy zdradzisz gdzie można takowego nabyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, heksany to obrecze do lapaczy snow
      zas wstazeczki to tzw.sznurki do makram - te
      barwy koja mnie choc nie sa przeciez delikatne
      (wszystko do kupienia na allegro)
      nabywaj, supelkuj i pokazuj nam swe rekodziela!

      Usuń
    2. Dziękuję. Z przyjemnością nabędę.

      Usuń
  9. Bardzo piękny ten szydełkowy komplet :-) A i panna zacna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kreacje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Biała sukienka i kozaczki to dla niej strój idealny. Jest rewelacyjna! Chociaż i inne kolory jej pasują...
    Całuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko - mysle, ze tej pannicy wiele
      pasuje i jeszcze wiecej mozna wybaczyc :)

      Usuń
  12. Co jak co, ale stylówę to ona ma :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem fanką Billie, ale w twojej wersji w bieli bardzo mi się spodobała. Mnie akurat białe kozaczki kojarzą się z mażoretkami (czy jak je tam zwą). A mural świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mazoretki tudziez majorki - taaak!!!
      no i teraz nie da mi to spokoju :)))

      murali wiecej bedzie po wycieczce do
      Koszalina - ale wczesniej moze pokaze
      i klimatycznE ne Miasto Tysiaca Gwiazd

      Usuń