niedziela, 27 marca 2022

mix barw i smaków


 ...lubię eksperymenty wizualno-smakowe 

akurat takie kolory to istna pyszotka!




w planach były czapeczki z sukienkami barwy trzech papryk 

ale jednak - jak to i w kuchni - poszłam na żywioł!!! 






moja ślicznotka nabyta kilka lat wstecz






Blondi okazała się świetną kumpelką dla mej niuni






fotki do albumu pamiątkowego...

i choć obie blondyneczki już dawno są 
ze swymi Właścicielkami - ja już mam 
jasnowłosą słodyczkę jak z tej foty!


20 komentarzy:

  1. Jejciu, jak pięknie i słonecznie na tych fotkach! Cudne czapeczki, sukieneczki, laleczki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ubrania! Bardzo lubię ciepłe kolory! przyciągają mój wzrok i ogromnie cieszą oko! Gratuluję Ci pomysłowości, talentu i umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, ciepłe kolorki! Wspomniałaś o kolorach papryk a ja od razu wyobraziłam sobie taki orientalny targ, pełen kolorowych przypraw, wyeksponowanych w jutowych workach <3 Lalki super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, nie mogłabym wyjść z takiego targu
      bez kilku przypraw...kilku worków...

      Usuń
  4. Dziewuszki wyglądają niesamowicie apetycznie! Mnie się te kiecuszki skojarzyły z lodami :). Ogromnie też podoba mi się ich misterność

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie energetyczne,fikuśne sukieneczki; piękny zestaw z oryginalną czapeczką:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo kolory podobają. :) Dziewczynom w nich bardzo do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to pełnia lata. I to takiego spod innej szerokości geograficznej :-)
    Arbuz, melon, mandarynka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiduś - na owoce pełne słońca
      i tryskających barw zaproszę
      przy okazji sesji z Krystynka
      (Ruby Red Friends doll)

      Usuń
  8. Słodka Calipso, curry oraz piri-piri. Wyśmienita mieszanka na koczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyśmienita na koczek
      jeszcze lepsza na
      talerz - mniam mniam

      Usuń
  9. Świetne, nasycone barwy i śliczny krój sukienek. Kiedyś nie lubiłam żółtego i pomarańczowego, a dziś uwielbiam. :) Twoje połączenie barw kojarzy mi się z kwiatami nasturcji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwiaty nasturcji!!! tak!!!
      żółty toleruję jeno wśród
      fauny i flory - ale mix
      tych barw mnie raduje :)

      Usuń
  10. Fajne panny i bardzo energetyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń