sobota, 18 kwietnia 2020

lalka taka jak ja!


Hej, tu Violinka! 
dziś chcę Wam pokazać lalkę - 
uszatą i dziką jak ja!!! 





laleczka ta jest strojną elegantką, 
jak widać - lubi konkrrretne koturny 
i złote dodatki (pasek z czaszkową 
klamrą i bijou na łapce i w uszach) 




jak zobaczyłam Ją w lapku - 
nie mogłam już zapomnieć! 




Wilczka w stanie sic! rozkładu  



"upss, a ja taka nieuczesana...
ale za to jakie skręty w talii robię!!!" 



pannica może założyć cudze okulary





i też jakoś nieswoje owłosienie :))) 



choć okulary należą do Ghoulii - jednak 
profilaktycznie każda pannica ma z 
tyłu główki okulistyczne wgłębienie...





... dzięki czemu gogle świetnie przylegają uczennicom




Ghoulia w całej okazałości!  








no nie mogłam, nie mogłam 
się oprzeć tej CZWÓRCE! 



telefoniki licealistek wraz z instrukcjami 
(szkoda, że nastolatki nie posiadają 
załączonych instrukcji obsługi) 






  Kocica nie chciała opuścić pudła - 
ale w ostateczności to ja dla Niej 
straciłam głowę - ach, ten ogon!!! 




moje cenne łupy ze mną!!! 




a tutaj Wilczka z niunią z Friends Lego




i choć zamieniły się fryzurkami, 
to tylko duża na tym korzystała! 



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

fotografie (niestety!) z internetu : 

("niestety" bo nie moje - a 
naprrrawdę wiele z NICH 
mi się okrrropnie chceee!!!)  





youtube :


seria PIERWSZA (?) : 


oraz MEGA CONSTRUX - do poszukania 
w necie zestawów dla kolekcjonerów o silnych nerwach, więc nie wrzucam żadnych linków... ;P 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego potworrrnie lalkowego!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Judith i Maya : 




http://judybellalove.blogspot.com/2020/04/piknik-z-maya.html



18 komentarzy:

  1. Lalki mają lalki! I bardzo dobrze! My mamy lalki, a one co? Wreszcie też mają lalki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, sporo jest lalek w idealnym
      rozmiarze, by i nasze pannice
      mogły się nieźle bawić :)

      Usuń
  2. Super! Nie wiedziałam że MH też mają swoje miniaturkowe lalki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! ja też nie wiedziałam,
      a mini mam od kilku m-cy :)

      Usuń
  3. Nie pokażę Klaudynce, bo jeszcze by chciała mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie, nie możesz Jej tego
      zrobić, męczyłaby Cię całodobowo!

      Usuń
  4. Świetne miniaturki, i do tego jakie ruchome! I pewnie nie tylko owłosienie można im zamieniać, więc zabawa może być świetna :). Życzę uzbierania całego stadka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachwyciłam się nimi na maksa,
      ale jakoś dotąd nie udało mi
      się nabyć więcej, więc w końcu
      pokazałam, co mam :)))

      Usuń
  5. Też nie miałam pojęcia o ich istnieniu :)))
    Dobrze, że przypomniałaś MH, to takie fajne laleczki, lecz zdecydowanie niedoceniane :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MH nie dają o sobie
      zbyt długo zapomnieć :)

      Usuń
  6. To już teraz wiem, o czym rozmawiałyśmy :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę te maleństwa. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite, że takie maleństwa mają artykulację i akcesoria! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń