sobota, 22 września 2018

pożegnanie lata


 wczorajszy ostatni Dzień Lata minął szybko, 
 ale Jędrek nie pozwolił, by był to kolejny 
piątek w moim życiu - kupił mi lalki ♥ 



 tęczowo mieniący się srebrzysty płatek 
przyklejony na pudełku Rainbow Dash 
(kółko wielkości paznokcia u kciuka) 








panienki mogą pomachać wszystkimi kończynami 
ale zginają tylko górne łapki - na nogach muszą mocno stać - wiadomo, estrada rządzi się swoimi prawami, niepojętymi dla maluczkich i fanów :) 


(fotka części tyłu pudełka) 

w sumie - najpierw się ucieszyłam, że nie 
trafiła mi się taka niunia z równiutkimi 
brwiami - ale zaraz zauważyłam więcej 
barw w owłosieniu tej z pudełka :( 

brak kolorowych loków okalających 
cały pyszczek koniki bardziej doskwiera 
niźli subtelnie ukazująca się zieleń... 






pannice się polubiły :) 





mini kucyki też są słodkie :) 



...a koninki okazały się K♥TKAMI  ;P 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego lalkowego! 


22 komentarze:

  1. I lubię u Ciebie tę fantazję, że nie powiem ułańską ;) ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda to nie moja bajka, ale gratuluję prezentu :D
    (każda okazja jest dobra) hihi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Konie, koty - co za różnica?
    Ważne by sprawiały radochę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczne, radosne, pełne życia! Cudne lalunie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chorowałam na Nie od pierwszego
      spotkania w sklepie - Jędrek wie,
      jak mi poprawić humor :)

      Usuń
  5. Ależ miły gest! I jakie wdzięczne lalunie :-) Wciąż dziwię się, że jako konsekwentna miłośniczka form koniowatych, nadal nie mam żadnej Kucynki.

    Powiadasz, że kotki? A gdzie mają wąsy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee nooo, wstyd i hańba!
      żadnej Koninki, choćby 1/3?
      mam coś na oku dla Cię :)))

      co do wąsów - malowanie jest
      szkicem szkiców - nie wiem
      jeszcze, jaki makijaż kotki
      wybiorą docelowo :)

      Usuń
  6. Hahaha, u Ciebie zawsze coś ciekawego. :)
    Lalki z nie mojej bajki, ja lubię te ludziokształtne najbardziej, bez dodatków. ;)
    Fajnie je przerobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - fajnie, że
      każdemu co innego się
      podoba :)))

      Usuń
  7. Moja córcię by ucieszyły, ma fazę na MLP:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kucyki słodkie, ładne, ale po dorobieniu im nosków są dopiero czarujące! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie pomimo najszczerszych
      chęci nie widziałam w Nich koni
      a koteczki - cieszę się, że moja
      zabawowa propozycja podoba się :D

      Usuń
  9. Zdecydowanie bardziej kojarzą mi się z kotami niż z kopytnymi :)

    OdpowiedzUsuń